رفیعی: باید متوجه شوند کسب دوگانه چقدر سخت است/ عبدی: پرسپولیس نیاز به تبریک کسی ندارد

23:14 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۷۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رفیعی: باید متوجه شوند کسب دوگانه چقدر سخت است/ عبدی: پرسپولیس نیاز به تبریک کسی ندارد
سروش رفیعی و مهدی عبدی پس از فتح جام قهرمانی صحبت‌هایی انجام دادند.

خبرگزاری میزان - سروش رفیعی و مهدی عبدی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و فتح جام قهرمانی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

سروش رفیعی:

*خیلی خوشحالم که قهرمان شدیم. بازی بسیار خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. البته به تیم قابل احترام استقلال هم خسته نباشید می‌گویم. به هواداران خودمان هم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم وقتش است که همه ایستاده به احترام پرسپولیس دست بزنند. ما امسال توانایی خودمان را نشان دادیم و لیاقت این قهرمانی را داشتیم.

*خیلی خوشحال کننده است که هواداران به استادیوم آمدند. چیزی به اندازه فوتبال مردم را خوشحال نمی‌کند. فوتبال برای مردم است. درباره قهرمانی هم باید بگویم که اصلا کار راحتی نیست. گفتم که همه باید به این نتیجه رسیده باشند که پرسپولیس لیاقت قهرمانی دارد. دو گانه در فوتبال واقعا سخت است. بقیه دوستانم در بقیه تیم‌ها بهتر است بهتر حرف بزنند تا مردم متوجه شوند چقدر این کار سخت است. خودم در پرسپولیس این تجربه را داشتم.

مهدی عبدی:

*بازی سطح خیلی بالایی داشت و فراتر از ایران و در حداروپا بود.به هواداران مان با غیرت مان تبریک می‌گویم و دم شان گرم که در این فصل خیلی حمایت مان کردند.

*استقلال تیم قدرتمت و خوبی است، ۷ بازی به پایان لیگ مانده بود که بازیکنان دور هم جمع شدیم و گفتیم هم لیگ و هم حذفی را می‌خواهیم و خوشبختانه همین اتفاق افتاد.

*در مورد اینکه از تبریک نگفتن برخی گلایه داشتید؟ ما نیاز به تبریک کسی نداریم و این همه هوادار داریم که قهرمانی مبارک شان باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *