رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان قضایی دادگستری شهرستان دنا به مشکلات قضایی ۵۰ نفر از مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی کرد

14:38 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۶۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری شهرستان دنا به مشکلات قضایی ۵۰ نفر از مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی کرد
مسئولان قضایی دادگستری شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد مسعود و فرخنده امام رضا علیه السلام به مشکلات قضایی ۵۰ نفر از مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان-دادگستری شهرستان دنا و سازمان‌ها و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان به مناسبت میلاد مسعود و فرخنده امام رضا علیه السلام میز خدمت امام رضایی را در مسجد جامع شهر سی‌سخت برگزار کرد.

حبیب غلامپور رئیس دادگستری شهرستان دنا گفت: این میز خدمت با حضور تمامی همکاران قضایی و اداری و رئیس اداره ثبت اسناد و املاک و اعضای شورا‌های حل اختلاف شهر سیسخت برگزار شد.

رئیس دادگستری شهرستان دنا در ادامه افزود: ۵۰ نفر از مردم شهرستان دنا مشکلات حقوقی و قضایی خود را به صورت چهره به چهره و بدون واسطه با مسئولان قضایی مطرح کردند.

وی گفت: عمده مشکلات مطرح شده در مورد اختلاف ملکی به ویژه با اداره منابع طبیعی بود که ضمن ارشاد مقرر گردید در جهت حل مشکلات جلسه‌ای در این زمینه با مسئولان منابع طبیعی استان و شهرستان در شورای پیشگیری از وقوع جرم برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

غلامپور در خصوص نحوه مطالبه بهای زمین‌هایی که ادارات و سازمان‌ها تصرف کرده اند، گفت: برخی از مردم موضوعاتی را در خصوص نحوه مطالبه بهای زمین از ادارات و اینکه چگونه می‌توان بهای زمین را در صورت تصرف اراضی شخصی از ادارات گرفت و اختلافات خانوادگی و حل و فصل این دعاوی و تکلیف فرزندان مطالبی را مطرح کردند.

گفتنی است که ملاقات کنندگان در پایان رضایتمندی خود را از میز خدمت قضایی اعلام و خواهان ادامه این روند شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *