رئیس کل محاکم تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد

12:09 - 11 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۶۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل محاکم تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد
رئیس کل محاکم تهران در راستای بازدید‌های میدانی و مستمر از مجتمع‌های قضایی این بار در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد و در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور یافت.

خبرگزاری میزان- یحیی جعفری  در راستای بازدید‌های میدانی و مستمر از مجتمع‌های قضایی این بار در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد و در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور یافت.

رئیس کل محاکم تهران در این بازدید گفت، در مجتمع قضایی ارشاد به پروند‌های با موضوع منافی عفت، ناهنجاری‌های اخلاقی، و عفاف و حجاب رسیدگی می‌شود.

در یازدهمین بازدید رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در سال جاری، با هدف ارزیابی میدانی عملکرد کمی و کیفی شعب، پیگیری نظم و انضباط اداری، بررسی نحوه اجرای راهکار‌های کاربردی در جهت بهبود عملکرد و ارائه خدمات، رضایتمندی مراجعان به دستگاه قضایی، پاسخگویی حضوری به مشکلات همکاران قضایی و اداری، تکریم ارباب رجوع و بررسی نقاط قوت و ضعف مجتمع در راستای رسیدن به اهداف مندرج در سند تحول قضایی و برنامه‌های تحولی در مجتمع‌های قضایی تهران، مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم و رحیمی مدیراداره آمار و فناوری اطلاعات محاکم، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *