باور ۳۷۳ نماد خودباوری و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین است

13:17 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۶۰۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
باور ۳۷۳ نماد خودباوری و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین است
امیرسرتیپ خوش قلب با بیان اینکه باور ۳۷۳ نماد خودباوری، اعتماد به نفس و شکوفایی استعداد‌های فرزندان ایران زمین است، گفت: دشمنان با خبرسازی‍های جعلی و تبلیغات روانی منفی به دنبال تحت فشار قرار دادن افکار عمومی در تمامی عرصه‌ها هستند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در نخستین کارگاه خبرنویسی ویژه مسئولان خبر یگان‌های پدافندی سراسر کشور، پیشرفت‌های این نیرو را در راستای طراحی و تولید تجهیزات و تسلیحات پدافندی دانست.

امیرسرتیپ خوش قلب با اشاره به نقش خطیر بصیرت و جهاد تبیین در خنثی سازی عملیات روانی دشمن، اظهار داشت: باور ۳۷۳ نماد خودباوری، اعتماد به نفس و شکوفایی استعداد‌های فرزندان ایران زمین است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی دقیق، پویا و شفاف توسط اصحاب رسانه بویژه در حوزه نظامی موجب آرامش مردم و جلب اعتماد عمومی می‌شود.

امیرسرتیپ خوش قلب با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی از فضای مجازی و ابزار رسانه نهایت بهره را می‌برد، گفت: دشمنان با خبرسازی‌های جعلی و تبلیغات روانی منفی، به دنبال تحت فشار قرار دادن افکار عمومی در تمامی عرصه‌ها هستند که لازم هست اصحاب رسانه با ذکاوت و هوشمندی بالا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با تشریح عملکرد مثبت و کارآمد پدافند هوایی ارتش از دوران جنگ تحمیلی تاکنون، ابراز داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش با عزم و اراده جدی و نیز تعامل سازنده با سایر نیرو‌های مسلح، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه علوم پدافندی بدست آورده که به یکی از قدرت‍های برتر در عرصهٔ بین المللی تبدیل شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه ارتقا توان دفاعی کشورمان با جدیت هر چه تمام در حال تقویت و بروزرسانی است، خاطرنشان کرد: بازتاب عملکرد فعالیت‍های چشمگیر نظامی ایران بویژه در حوزه علوم پدافندی نقش مهمی در قدرت بازدارندگی دارد.

امیرسرتیپ دوم خوش قلب با تاکید بر اینکه ماموریت نیروی پدافند از حیث امینت آفرینی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی پژوهشی نیروی پدافند منجر به خلق اقدامات نوآورانه و تحول گرایانه در مجموعه نیروی پدافند شده است که در مسیر تحقق و اعتلای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *