بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم پاراکانو/ کارگری: قایقرانی از امید‌های ما در هانگژو است

12:02 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۵۹۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم پاراکانو/ کارگری: قایقرانی از امید‌های ما در هانگژو است
رئیس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی قایقرانی پاراکانو بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، دکتر غفور کارگری صبح امروز با حضور در دریاچه آزادی ضمن دیدار با ملی‌پوشان از اردوی تیم ملی پاراکانو بازدید کرد.

این بازدید با حضور دکتر علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، سرمربی و مربیان تیم ملی پاراکانو انجام شد و رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان پای صحبت‌های ورزشکاران نشست.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این دیدار گفت: بچه‌های پارای ما جزو با غیرت‌ترین ورزشکاران ایران هستند و در سخت‌ترین شرایط با اندک امکانات توانسته‌اند محدودیت‌ها را کنار بزنند و موفقیت‌های ارزشمندی به دست بیاورند.

علیرضا سهرابیان با اشاره به برپایی منظم اردوی تیم ملی پاراکانو اظهار کرد: در کنار دیگر تیم‌های ملی فدراسیون قایقرانی، تیم پاراکانو به صورت مستمر در اردو بوده و در حال حاضر نوزدهیمن مرحله اردوی این تیم برای انتخابی پارالمپیک و بازی‌های پارآسیایی هانگژو با ۳ قایقران بانوان و ۳ قایقران آقایان از ۵ استان در جریان است.

وی ادامه داد: علیرغم همه کاستی‌هایی که تیم پاراکانو خصوصا درباره تجهیزات و امکانات خاص اردو با آن روبه‌رو است، اردوی این تیم متوقف نشده و بیش از همه با تلاش خود قایقرانان و مربیان، این تیم سرپا مانده و با نتایجی که بچه‌ها در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا به دست آورده‌اند، امید ما به درخشش در بازی‌های آسیایی، انتخابی پارالمپیک و حتی پارالمپیک پاریس بسیار زیاد است.

سهرابیان تاکید کرد: حتما تیم پاراکانو به کاروان ایران در بازی‌های آسیایی از نظر مدال‌آوری کمک خواهد کرد و با حمایت بیشتر از سوی پارالمپیک و دیگر ارگان‌ها نتایج بهتری هم خواهیم داشت.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک نیز در جمع ورزشکاران پاراکانو گفت: واقعا معتقدم اراده ایرانی به کمک همه ما در ورزش می‌آید و در کنار همه امکاناتی که دیگر کشور‌ها دارند این غیرت ورزشکاران ماست که با توکل به خدا نتایج مهم و ارزشمندی را رقم زده است.

غفور کارگری با اشاره به صحبت‌های قایقرانان تیم پاراکانوی ایران بیان کرد: وظیفه مهم ما شنیدن کاستی‌های شما و پیگیری و رفع آن‌هاست و بسیار خرسندم که مطالبات خود را صریح عنوان کردید و حتما تلاش ما این است که در جهت حمایت از شما گام برداریم تا در نهایت نام ایران عزیز در میادین آسیایی و جهانی بدرخشد.

وی ادامه داد: این نخستین بار است که به عنوان رئیس کمیته پارالمپیک از اردوی قایقرانی بازدید می‌کنم و آمده‌ام تا بگویم که در کنار شما هستیم و همه با هم در یک مسیر قدم برمی‌داریم و به یاری و اراده خدا موفقیت‌های شما در میادین ورزشی برای مجموعه ورزش کشور باعث افتخار خواهد بود.

کارگری درباره پاراکانو اظهار کرد: قایقرانی یکی از امید‌های ما در بازی‌های آسیایی است و در گزارش‌هایی که داشتیم موفقیت‌های شما را دنبال کردیم و حتما برای توسعه کمی و کیفی این رشته و خصوصا مدال‌آوری در بازی‌های پارآسیایی و پارالمپیک به عنوان حامی در کنار قایقرانان خواهیم بود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این بازدید دقایقی نیز به قایقرانی در دریاچه آزادی پرداخت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *