تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ویژه فینال جام حذفی

9:59 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۵۳۶
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ویژه فینال جام حذفی
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی دربی، گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه و تا پایان آن برای برگزاری این مسابقه که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود حضور دارند و برای تسهیل عبور و مرور مراجعه‌کنندگان و علاقمندان تمهیدات ویژه‌ای خواهند داشت.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی مسابقه پرسپولیس و استقلال فینال جام حذفی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه و تا پایان آن برای برگزاری این مسابقه که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود حضور دارند و برای تسهیل عبور و مرور مراجعه‌کنندگان و علاقمندان تمهیدات ویژه‌ای خواهند داشت.

سرهنگ مومنی افزود: با توجه به اینکه فروش بلیط به شیوه اینترنتی اتفاق افتاده است، طبیعی است که بخش عمده‌ای از افرادی که به استادیوم مراجعه می‌کنند قبلا از سایت‌ها بلیط تهیه کرده‌اند و ما با جمعیتی حدود ۳۵ هزار نفری روبرو خواهیم بود و پارکینگ‌های استادیوم آزادی ویژه طرفداران فوتبال به همین منظور آماده سازی شده است.

معاون آموزش و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ اشاره داشت: همکاران بنده تا بعد از پایان مراسم در معابر پیرامونی و اطراف استادیوم آزادی حضور دارند و نسبت به روان سازی ترافیک و تامین امنیت نظم عبور و مرور فعالیت خواهند داشت.

وی توصیه کرد: مراجعه کنندگان از توقف در خیابان‌های اطراف استادیوم جدا خودداری کرده چرا که همکاران بنده ضمن اعمال قانون از توقف در محل‌های ممنوعه جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *