بیانیه مشترک استقلال و پرسپولیس پیش از دربی ۱۰۱

9:10 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۵۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بیانیه مشترک استقلال و پرسپولیس پیش از دربی ۱۰۱
باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در آستانه برگزاری دربی ۱۰۱، بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در بیانیه‌ای مشترک، از هواداران خود خواستند تا به منظور ارائه فوتبالی زیبا، برای نمایشی عادلانه به داوران بازی کمک کنند.

در این بیانیه آمده است:

«بسمه‌تعالی

هواداران ارجمند

شهرآورد تهران، الماس چشم‌نواز فوتبال ایران در آسیا و جهان است؛ مسابقه‌ای که این بار در قالب فینال جام حذفی که به‌نام حماسه آزادسازی خرمشهر نامگذاری شده که همواره با شور، حرارت و هیجان می‌تواند یک بار دیگر کیفیت فوتبال ستارگان ایران را در عرصه بین‌المللی نمایان سازد.

ما با رویای فتح جام قهرمانی، تمام توان خود را صرف ارائه نمایشی دلچسب، با کیفیت فنی بالا، شجاعانه و در راستای اخلاق حرفه‌ای خواهیم کرد و این را «مسئولیت اجتماعی» خود در قبال شما می‌دانیم که همیشه وفادارانه در تمام لحظات کنار ما مانده‌اید.

روز چهارشنبه ۱۰ خرداد، میلاد امام رضا (ع) را دوشادوش هم جشن می‌گیریم و در هفته کرامت، به حرمت فرهنگ ایرانی- اسلامی از هر گفتار و رفتاری که دور از ادب و نزاکت باشد، پرهیز خواهیم کرد.

این یک نمایش شایسته در ورزشگاه آزادی است؛ آمیزه شکوه و افتخار. به همین منظور ما در کنار شما ضمن احترام تمام به قوانین و مقررات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و فیفا، تلاش خواهیم کرد فضایی محترمانه و آرام را برای قضاوت عادلانه داوران این دیدار فراهم آوریم. در این راه نیازمندیم که شما هواداران دو باشگاه بزرگ، اصیل، ریشه‌دار و پُرافتخار پرسپولیس و استقلال با متانت، صبوری و البته اشتیاقی که سزاوار چنین بازی بزرگی است، ما را یاری کنید تا روزی ماندگار را در تاریخ فوتبال رقم زنیم.»

دربی ۱۰۱ ساعت ۱۹:۴۵ امروز (چهارشنبه) در قالب فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *