میرزازاده: لذت کسب مدال طلا با حضور لوپز شیرین‌تر است/ سعی می‌کنم در مسابقات قهرمانی جهان طلا بگیرم

9:04 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۵۲۳
میرزازاده: لذت کسب مدال طلا با حضور لوپز شیرین‌تر است/ سعی می‌کنم در مسابقات قهرمانی جهان طلا بگیرم
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حضور لوپز در سنگین وزن قطعاً سطح کیفی این مسابقات را بالا می‌برد و کسب مدال طلا در این مسابقات لذت خاص خودش را دارد.

خبرگزاری میزان - امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های رنکینگ قرقیزستان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تدراکات خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برای ما دیده شده است.

وی در مورد هدفش از شرکت در رقابت‌های جهانی  صربستان عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که کشتی‌های خوبی بگیرم و بتوانم به عنوان نماینده‌ی شایسته‌ برای کشورم در این مسابقات باشم و بتوانم مدال نقره سال گذشته را به نشان خوشرنگ طلا تبدیل کنم. هدف اصلی‌ام نیز کسب موفقیت و مدال طلا در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. 

ملی‌پوش کشتی فرنگی در مورد حضور میخائین لوپز کوبایی که گفته است به دنبال کسب پنجمین طلای المپیک در پاریس است، تاکید کرد: هرچه مسابقات سطح بالاتری داشته باشد و حریفان سرسخت‌تری داشته باشی پیروزی و کسب موفقیت، لذت و شیرینی‌های بیشتری دارد. به نظرم حضور لوپز در سنگین وزن قطعاً سطح کیفی این مسابقات را بالا می‌برد و کسب مدال طلا در این مسابقات لذت خاص خودش را دارد.

میرزازاده در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً برای پیروزی مقابل رقبا می‌روم و در برابر هر حریفی قرار بگیرم سعی می‌کنم که بهترین عملکرد خود را داشته و در نهایت به موفقیت برسم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *