رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پوتین: حمله پهپاد‌ها به مسکو یک اقدام تروریستی است

20:10 - 09 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۴۸۰
پوتین: حمله پهپاد‌ها به مسکو یک اقدام تروریستی است
  رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی با تایید حمله موشکی به مقر اطلاعات نظامی ارتش اوکراین گفت: حمله پهپاد‌ها به مسکو یک اقدام تروریستی است.  

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی با اشاره به حمله پهپادی به مسکو و حومه آن گفت: این حادثه یک اقدام تروریستی از سوی کی‌یف تلقی می‌شود.
وی با بیان اینکه من نگران تلاش برای برانگیختن واکنش روسیه هستم، افزود: ظاهراً روی این مسئله حساب شده است و در واقع این حمله برای تحریک ما به مقابله به مثل صورت گرفت. ما باید ببینیم که با این اقدام تحریک آمیز چه کنیم»

پوتین افزود: نیرو‌های مسلح روسیه در حال حمله به تأسیسات مهم و زیرساختار‌های نظامی اوکراین هستند. 


وی در ادامه با اشاره به اهدافی که در ستاد اطلاعات نظامی اوکراین مورد حمله قرار گرفته بود گفت: حمله امروز به مسکو، پاسخ به آن حمله بود و رژیم اوکراین راه دیگری و ایجاد وحشت در بین شهروندان روسیه و حمله به ساختمان‌های مسکونی را انتخاب کرده است.


وی تاکید کرد: این نشانه بارز یک اقدام تروریستی است و سامانه پدافند هوایی در جریان حمله پهپادی امروز به مسکو و حومه آن، به درستی و کاملاً رضایت بخش عمل کرده است، هرچند هنوز جای کار دارد.


 رئیس جمهور روسیه با اشاره به حمله به مقر اطلاعات نظامی اوکراین ادامه داد: ما قبلاً در مورد احتمال حمله به مراکز تصمیم گیرنده در کی‌یف صحبت کرده‌ایم. مسلماً مقر اطلاعات نظامی اوکراین که دو یا سه روز پیش مورد حمله قرار گرفت نیز از این گروه است.

انتهای پیام/


برچسب ها: پوتین روسیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *