مدیرعامل فولادخوزستان: انتقال حزباوی به السد باعث افزایش انگیزه بازیکنان جوان شده است

17:20 - 09 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۴۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل فولادخوزستان: انتقال حزباوی به السد باعث افزایش انگیزه بازیکنان جوان شده است
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان انتقال محمد امین حزباوی به باشگاه السد قطر را عاملی برای افزایش انگیزه بازیکنان فوتبال کشورمان دانست.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا شعبانی درباره انتقال محمد امین حزباوی به السد قطر اظهار داشت: یکی از اتفاق‌های خوب برای باشگاه‌های سازنده، انتقال بازیکن به تیم‌های مطرح فوتبال است؛ انتقال حزباوی به السد قطر روندی رو به رشد برای باشگاه فولاد، فوتبال خوزستان و کشور بوده است.

وی افزود: این انتقال از نظر روحی بر فوتبال کشورمان تاثیر مثبتی داشته و علاوه بر افزایش انگیزه، افقی روشن را برای بازیکنان جوانان ما ترسیم کرد و در صورت توجه صحیح به مقوله کشف استعداد و برنامه ریزی، جابجایی‌هایی از این دست می‌تواند برای سایر بازیکنان رخ دهد. مجموعه ما امروز خوشحال است که زحمات چندین ساله مربیان و سایر همکاران عزیزمان به ثمر نشسته و باعث افتخارمان است که فرزند باشگاه خود را در یکی از تیم‌های مطرح منطقه غرب آسیا می‌بینیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص شرایط انتقال این بازیکن نیز گفت: مجموعه مدیریتی باشگاه فولاد برای انجام این انتقال جوانب لازم را سنجید و با توجه به نوع قراردادی که بین باشگاه ما و السد قطر بسته شده، می‌توان گفت که این قرارداد بهترین انتقال بازیکن در تاریخ فوتبال خوزستان و یکی از بهترین ترانسفر‌هایی است که یک بازیکن فوتبال مستقیماً از لیگ ایران به باشگاهی خارجی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در این جابجایی حفظ منافع باشگاه و بازیکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. از طرف دیگر شرایط السد از بین سایر گزینه‌ها بهتر بود و حزباوی نیز بر حضور در این باشگاه تاکید داشت. با توجه به استعداد ذاتی و روند رشد اصولی که حزباوی در فوتبال داشته، مسیر حرفه‌ای شدن را در باشگاه فولاد خوزستان به خوبی پشت سرگذاشته که این موضوع با توجه به سن بازیکن قابل توجه است. ان‌شاالله این بازیکن در ادامه مسیر ورزشی خود می‌تواند حضور در تیم‌ها و لیگ‌های بزرگتر را هم تجربه کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *