رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سخنگوی دولت: به اعتقاد مردم سهل انگاری در مسائل مخل امنیت و نظم عمومی راه به جایی نمی‌برد

16:31 - 09 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۴۵۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت: به اعتقاد مردم سهل انگاری در مسائل مخل امنیت و نظم عمومی راه به جایی نمی‌برد
سخنگوی دولت با بیان اینکه سهل انگاری در مسائل مخل امنیت و نظم عمومی راه به جایی نمی‌برد گفت: مردم انتظار دارند قوه قضاییه در بررسی و صدور آرا؛ سرعت، اتقان، عدالت و اقتدار را توامان پیش ببرد.

خبرگزاری میزان - علی بهادری جهرمی در نشست خبری امروز (۹ خرداد) و در پاسخ به این سوال میزان که با توجه به اعدام اخیر سه تن از عوامل حمله تروریستی خانه اصفهان نظر دولت در رابطه با برخورد قاطع دستگاه قضا با عوامل مخل امنیت جامعه چیست و این اقدامات تا چه حد می‌تواند بر افزایش امنیت جامعه تاثیر گذار باشد؟ گفت: با توجه به اینکه طبق قانون اساسی، قوای سه گانه از همدیگر مستقل هستند، طبیعتا دولت توان و حق دخالت در فرآیند دادرسی یا صدور آرا را ندارد، اما طبیعتا تامین امنیت و برقراری عدالت از جمله اصلی‌ترین وظیفه حکومت هاست.

وی ادامه داد: مردم معتقد هستند اگر قوه قضاییه‌ای مقتدر و پایبند به اصول دادرسی منصفانه داشته باشیم، حتما ضامن حقوق آنهاست. مردم انتظار دارند قوه قضاییه در بررسی و صدور آرای‌شان؛ سرعت، اتقان، عدالت و اقتدار را توامان پیش ببرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: طبیعتا اگر این مسیر توسط قوه قضاییه طی شود، مردم و دولت هم پشتیبان همین مسیر خواهند بود، مردم معتقد هستند سهل انگاری در مسائل مخل امنیت و نظم عمومی راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *