بازدید رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر روسیه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

16:29 - 09 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۴۴۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازدید رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر روسیه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر روسیه در بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد: این بازدید بسیار تکان دهنده بود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز سه شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۲، ژنرال قربانوف «رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر روسیه» و هیات همراه از تالار‌های هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر روسیه پس از بازدید از تالار‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: موزه بسیار تاثیرگذاری بود چرا که دفاع مقدس ایرانیان با وجود تمامی رنج‌هایی که متحمل شدند به پیروزی منجر شد و آن‌ها اجازه ندادند دشمن میهن محبوبشان را اشغال کند.

ژنرال قربانوف ادامه داد: احتمالا می‌دانید که ما نیز چنین جنگی با نازی‌ها داشتیم و قربانیان زیادی از ما گرفت، اما این جنگ مانند دفاع مقدس شما یک مبارزه آزادی بخش بود که به پیروزی انجامید و به همین دلیل در این مفاهیم درک متقابل داریم.

وی با اشاره به تالار سرانجام (دستاوردها) موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: نمایش انرژی صلح آمیز هسته‌ای به عنوان یکی از دستاورد‌های علمی ایران بسیار تاثیر گذار بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *