روابط عمومی وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد

16:10 - 09 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۴۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
روابط عمومی وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد
وزیر راه و شهرسازی در گردهم آیی مدیران و کارکنان روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه روابط عمومی مشاوران امین مدیران و منشا تحول و تغییر هستند، اظهار داشت: روابط عمومی وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گردهم آیی مدیران و کارکنان روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی که امروز سه‌شنبه ۹ خردادماه برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان، جایگاه روابط عمومی را تنظیم کننده سازمان مرتبط خود با عموم مردم و یا مخاطبان آن دانست.

بذرپاش مخاطبان وزارت راه و شهرسازی را با توجه به وسعت خدمات این سازمان، عموم مردم دانست و افزود: وظیفه روابط عمومی، ایجاد روابط درست، دقیق و صادقانه با عموم مردم به عنوان ذینفعان این سازمان است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اقدامات و برنامه‌های قابل توجهی در حوزه‌های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی در حال انجام است که لازم است اطلاع رسانی و به عموم اطلاع داده شود. ذ

بذرپاش در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت هوانوردی اشاره کرد و با اشاره به افزایش تعداد پرواز‌ها اظهار کرد: تعداد پرواز‌ها گاهی به پیک هزار پرواز در روز هم می‌رسد و تعداد زیادی هواپیمای گران قیمت به چرخه پرواز‌ها برگشته است.

وی وزارت راه و شهرسازی را بزرگترین سازمان اجرایی کشور دانست که در همه بخش‌ها تماس حداکثری با مردم دارد، بنابراین باید یکی از خادم‌ترین سازمان‌ها باشد.

بذرپاش گفت: با توجه تماس حداکثری وزارت راه و شهرسازی با مردم، این سازمان زیر ذره بین قضاوت‌ها در بیشترین حد قرار دارد و کوچکترین اشکال و ایرادی به شدت بازتاب خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی، یکی از وظایف این بخش را ایجاد ادراک درست و دقیق میان مردم و سازمان‌ها دانست و افزود: باید ادراک مردم به عنوان خدمت گیرندگان ادراکی صادقانه باشد تا در لحظات نیاز، مشارکت و همراهی مردم را به ارمغان بیاورد.

بذرپاش با بیان اینکه قطعا کار روابط عمومی‌ها یک کار حاشیه‌ای نیست، افزود: هر جا سازمانی به موفقیت رسیده، حاصل ادراک‌سازی درست میان روابط عمومی و مردم بوده است.

وی تاکید کرد: اجتماعی‌ترین بخش هر سازمان نهاد روابط عمومی است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به خطای هاله‌ای اشاره کرد و گفت: گاهی خدمات و اقدامات کوچک‌تر به اندازه اقدامات بزرگ برای اطلاع رسانی جدی گرفته نمی‌شود در حالی که با نگاه سرعت بخشی، کیفیت بخشی و غنی‌تر شدن باید این اقدامات انجام شده و به مردم با استفاده از ابزار‌های مناسب و ابتکار و بدون بزرگ نمایی اطلاع رسانی شود.

بذرپاش روابط عمومی‌ها را یکی از ساختار‌های اصلی برای انگیزه بخشیدن به روابط درون سازمانی دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان مشاوران امن سازمان‌ها بوده و در بالاترین سطح مشاوران و مدیران قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساختار روابط عمومی‌ها اصلاح می‌شود و جایگاه آن‌ها ارتقا خواهد یافت.

بذرپاش در پایان روابط عمومی‌ها را یاوران وزارت و راه و شهرسازی برای انعکاس اقدامات در استان‌ها با استفاده از ابزار‌های به‌روز دانست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *