رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جشنواره مردمی آرمان با موضوع تهران به روایت دهه هشتادی‌ها برگزار می‌شود

15:15 - 09 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۴۳۱
جشنواره مردمی آرمان با موضوع تهران به روایت دهه هشتادی‌ها برگزار می‌شود
سردبیر روزنامه همشهری از برگزاری جشنواره رسانه‌ای آرمان در تهران به منظور شناسایی نخبگان، تاریخچه و قهرمانان محلات تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان - دانیال معمار در نشست خبری جشنواره آرمان گفت: به یاد و نام شهید امنیت آرمان علی وردی تاکنون چندین جشنواره آرمان در بخش های قرآنی، مداحی و بازی‌های یارانه ای با استقبال پرشور برگزار شده و جشنواره رسانه ای آرمان در تهران به منظور شناسایی نخبگان، تاریخچه و قهرمانان محلات تهران آغاز به کار کرده است.

سردبیر روزنامه همشهری با بیان اینکه بیشتر شرکت کنندگان این جشنواره را به افراد دهه هشتادی اختصاص دادیم چرا که عمده زندگی این افراد با رسانه است، افزود: شرکت کنندگان می‌توانند در ۲ بخش عمومی و تخصصی و در ۲ قالب عکس نوشت و ویدئو در این جشنواره شرکت کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه این جشنواره از سوی شهرداری تهران به موسسه همشهری سپرده شده است، ادامه داد: شرکت کنندگان تا ۲۰ تیرماه می توانند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند، اختتامیه و معرفی آثار برتر در روز ۱۹ مردادماه برگزار می شود.

دبیر ستاد اجرایی جشنواره رسانه ای آرمان اظهار کرد: قهرمان محله و تاریخچه محلات  جزو بخش‌های این جشنواره است که شرکت‌کنندگان می توانند نسبت به ارسال آثار خود در این موضوعات اقدام کنند.

معمار با اشاره به اینکه یکی دیگر اهداف این جشنواره خاطره گویی از روزهای قدیم و جدید در محلات تهران است، توضیح داد: پس از داوری به آثار برتر جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی تعلق می گیرد و همچنین ۵۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *