گفت‌وگو|

نوری: استقلال خط حمله وحشتناک و آماده‌ای دارد/ رفتارهای ساپینتو به خاطر تعصب و غیرتش است

1:08 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۴۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نوری: استقلال خط حمله وحشتناک و آماده‌ای دارد/ رفتارهای ساپینتو به خاطر تعصب و غیرتش است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال خط حمله وحشتناک و آماده‌ای دارد و تمامی مهاجمانش نظیر مطهری و قایدی به پرسپولیس گل زده‌اند.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: فینال جام حذفی و دربی صدویکم یکی از حساس‌ترین بازی‌های استقلال و پرسپولیس است. استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم در جام حذفی هم اکنون نیز برای گرفتن یک عنوان قهرمانی دیگر در این مسابقات آماده است. به طور حتم دربی امروز بازی خوبی از آب درمی‌آید، چون دو تیم در اوج آمادگی هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر قضاوت دربی را به داور خارجی می‌دادند بهتر بود، عنوان کرد: نظر ما استقلالی‌ها این بود که داور خارجی راحت‌تر می‌تواند بازی را مدیریت و حاشیه‌ها را جمع کند. چون در این دربی تکلیف قهرمان و یک جام مشخص می‌شود از سایر بازی‌های دو تیم حساس‌تر است. از قبل اعلام کردیم که اگر می‌خواهند مشکلی پیش نیایید داور خارجی بیاورند. چون این داور کار خودش را انجام می‌دهد و بدون ترس سوت می‌زند. اگر در دقیقه یک بازی هم خطای پنالتی رخ دهد بلافاصله بدون ترس اعلام پنالتی می‌کند. برای انتخاب داور خارجی باشگاه استقلال هیچ ذهنیتی  ایجاد نکرد و به کمیته داوران پیشنهاد داد تا به خاطر کمتر شدن حساسیت یک داور خارجی برای فینال جام حذفی بیاورد. فدراسیون فوتبال این همه برای آوردن کولینا هزینه می‌کند، همین مقدار پول را برای آوردن یک داور خارجی هزینه می‌کرد خیلی بهتر بود.

*امسال داوری‌ها نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌ترین بود

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه این فصل قضاوت‌ها زیاد خوب نبود، اضافه کرد: کمیته داوران باید قبول کند که امسال داوری‌ها نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌ترین بوده است. بر همین اساس باید قضاوت‌ها را قوی کنند، مشکلات داوران کمتر شود و سیستم کمک داور ویدئویی بیاورند تا این قدر روی داورانش فشار نباشد. در نهایت کمیته داوران از داور خارجی برای قضاوت دربی استفاده نکرد و ۷ داور را برای این بازی تعیین کردند. پس کمیته داوران می‌داند مشکلی وجود دارد که ۷ داور را برای قضاوت این دیدار حساس انتخاب کرده است. به هر حال امیدوارم اشکان خورشیدی بتواند بازی را خوب مدیریت کند تا وارد حاشیه نشود.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه خط حمله استقلال این فصل بهترین بود، تصریح کرد: استقلال خط حمله وحشتناک و آماده‌ای دارد و تمامی مهاجمانش نظیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی به پرسپولیس گل زده‌اند. به طور حتم ساپینتو برای پیروزی در جام حذفی مقابل پرسپولیس برنامه دارد و بهترین نتیجه را خواهد گرفت. امیدوارم استقلال با برتری مقابل پرسپولیس بتواند قهرمان جام حذفی شود و هدیه خوبی را به هوادارانش بدهد.

*هواداران و باشگاه دوست دارند ساپینتو بماند

نوری در پایان درباره ماندن ساپینتو در استقلال خاطرنشان کرد: ساپینتو از لحاظ فنی خوب است و همه هواداران و باشگاه دوست دارند تا او بماند. اگر لب خط هم دست به رفتاری می‌زند به خاطر تعصب و غیرتش است که تمام سعی و تلاش می‌کند تا هر طور شده تیمش را برنده کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *