رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

حاجی‌پور: از اسماعیل‌نژاد یاد می‌گیرم، تقابلی نداریم/ امسال هم در لیگ ایران بازی خواهم کرد

7:45 - 09 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۲۷۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
حاجی‌پور: از اسماعیل‌نژاد یاد می‌گیرم، تقابلی نداریم/ امسال هم در لیگ ایران بازی خواهم کرد
قط پاسور جوان تیم ملی والیبال گفت: پیشنهاد‌های خارجی هم دارم، اما تصمیم گرفته‌ام تا امسال را هم در لیگ ایران باشم.

علی حاجی‌پور در گفت‌وگو با میزان، درباره نخستین تجربه حضور در اردوی تیم ملی و تقابلش با امین اسماعیل‌نژاد در پست پشت خط‌زن، اظهار داشت: اسماعیل‌نژاد بازیکن بزرگی است و به اذعان کارشناسان داخلی و خارجی جزو برترین پشت خط‌زنان فعلی جهان به شمار می‌رود. خیلی خوشحالم که در کنار او و بازیکنان بزرگی مانند موسوی تمرین می‌کنم. سعی می‌کنم بیشتر یاد بگیرم و کیفیت فنی خودم را بالا ببرم تا اینکه به فکر تقابل با اسماعیل‌نژاد باشم. تمام تلاشم را در اردو‌ها کردم و حتی خط هم می‌خوردم به نظر کادرفنی احترام می‌گذاشتم. 

وی در واکنش به مصدومیت‌های پرشمار بازیکنان ملی‌پوش، گفت: فکر می‌کنم تمام ۱۵ بازیکن حاضر در اردو گرفتگی‌های جزئی عضلانی را دارند و جز میثم صالحی هیچ بازیکن دیگری مصدومیت جدی ندارد. 

قطر پاسور جوان تیم ملی والیبال درباره دیدار سخت مقابل ژاپن در هفته نخست لیگ ملت‌ها، تصریح کرد: همیشه بازی‌های اول در هر تورنمنتی دشواری‌های خاص خودش را دارد و جدا از این مسئله باید با در دیدار اول‌مان با تیم ژاپن که میزبان هفته اول است، بازی کنیم. بازی‌های اخیر تیم ملی با ژاپن همیشه جذاب بوده، اما امیدواریم لیگ ملت‌ها را با پیروزی مقابل این ژاپن آماده آغاز کنیم.

حاجی‌پور در پایان در پاسخ به اینکه چه برنامه‌ای برای فصل پیش‌رو دارد؟ خاطرنشان کرد: پیشنهاد‌های خارجی هم دارم، اما تصمیم گرفته‌ام تا امسال را هم در لیگ ایران باشم. باتوجه به انصراف تیم لبنیات هراز از حضور در لیگ برتر، پیشنهاد‌هایی از تیم‌های داخلی و از جمله باشگاه فولاد سیرجان دارم، اما هنوز تصمیم نهایی برای باشگاه فصل بعدم را نگرفته‌ام.

نکته جالب توجه در مورد علی حاجی‌پور آنکه این قطر پاسور ۲۲ ساله اهل شهرستان فاروج با عملکرد قابل قبول در ترکیب تیم راهیاب ملل مریوان در دو فصل پیش مورد توجه بهروز عطایی قرار گرفت و با نمایشی تحسین‌برانگیز در فصل قبل در ترکیب تیم لبنیات هراز آمل به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسید و هم اکنون با اثبات توانایی‌هایش در اولین تجربه حضور در اردوی تیم ملی توانست در ترکیب نهایی تیم ملی برای هفته اول لیگ ملت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *