انوشیروانی: تمرینات‌تان هدفمند باشد، ما همه چیز را مهیا می‌کنیم/ سلیمی: با دیدن شما جوانان یاد اولین حضورم در اردوی تیم‌ملی افتادم

22:45 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۲۷۴
انوشیروانی: تمرینات‌تان هدفمند باشد، ما همه چیز را مهیا می‌کنیم/ سلیمی: با دیدن شما جوانان یاد اولین حضورم در اردوی تیم‌ملی افتادم
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ما هم در فدراسیون همه چیز را مهیا می‌کنیم و مطمئن باشید رفته‌رفته وضعیت بهتر خواهد شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی هیات وزنه‌برداری استان فارس، سجاد انوشیروانی در حاشیه سفر به شیراز برای ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری صحبت کرد. او در ابتدا گفت: ما دائماً روند پیشرفت شما را رصد می‌کنیم و می‌دانید که روی شما سرمایه‌گذاری انجام شده است. پس باید تمام تمرینات‌تان هدفمند باشد و هیچ روزی برای رفع تکلیف نگذرد.

وی ادامه داد: نظمی که در این اردو حاکم است خیال ما را راحت کرده و از همه عزیزان و مربیانی که برای ایجاد این فضا زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنیم. حتی وقتی که می‌خوابید و می‌خورید، باید برای آینده‌ای که می‌خواهید بسازید فکر کنید و برای آن اساسا تصمیم بگیرید. مسابقه‌هایی پیش روی شماست که می‌توانند خودتان را به دنیا نشان بدهید.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: روزبه‌روز دارید به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید و باید برای تحقق این امر تلاش کنید. ما هم در فدراسیون همه چیز را مهیا می‌کنیم و مطمئن باشید رفته‌رفته وضعیت بهتر خواهد شد. خودمان هم قبول داریم هنوز ایده آل نیستیم، ولی تمام و کمال پشتیبان شما هستیم.

انوشیروانی در پایان گفت: شما چکیده‌ای از افرادی هستید که در این مدت پالایش شدند و امروز همه شما باید برای به ثمر رسیدن این تلاش‌ها، همه وجودتان را بگذارید و به هیچ چیزی غیر از موفقیت فکر نکنید. کار شما در حال نتیجه دادن است و نتیجه اصلی را هم در مسابقات خواهید دید. همه با انرژی محکوم به این هستیم که در چارچوب قوانین و مقررات کادرفنی عمل کنیم.

*بهداد سلیمی: می‌خواهید موفق شوید، به حرف مربیانان گوش بدهید

بهداد سلیمی، نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری در جمع ملی پوشان نوجوانان و جوانان گفت: من با دیدن شما یاد روزی افتادم که برای اولین بار در تیم ملی زیر نظر آقای پانزوان شروع به تمرین کردم و سعی کردم از همان روز اول به حرف‌ها و توصیه‌ها گوش کرده و عمل کنم.

وی ادامه داد: همین اتفاق هم افتاد که باعث موفقیت‌های بزرگی شد. شما هم اگر می‌خواهید موفق شوید تنها راه این است که به حرف‌های مربیان گوش کنید و مطمئنم راهی که در پیش روی شما می‌گذارند چیزی غیر از قهرمانی از آن در نمی‌آید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *