عطایی: ژاپن اکنون آماده‌ترین تیم والیبال جهان است/ حاجی‌پور به شدت اسماعیل‌نژاد را تهدید می‌کند

20:38 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۲۵۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
عطایی: ژاپن اکنون آماده‌ترین تیم والیبال جهان است/ حاجی‌پور به شدت اسماعیل‌نژاد را تهدید می‌کند
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دوست داشتیم قبل از لیگ ملت‌ها بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم.

خبرگزاری میزان  بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال در جریان آخرین تمرین ملی‌پوشان در حضور اصحاب رسانه صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*۴۵ روزی است که تمرینات را شروع کرده‌ایم و تیم در وضعیت قابل قبولی است. سعی می‌کنیم تا مسابقات به اوج آمادگی برسیم. بچه‌ها فشار زیادی تحمل می‌کنند. البته دوست داشتیم  قبل از لیگ ملت‌ها بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، اما در نهایت دو بازی با ترکیه داشتیم و قبل از هفته اول هم با فرانسه بازی می‌کنیم.

*سعی می‌کنیم با آمادگی وارد مسابقات شویم. تیم‌های ایران معمولا در تمام دوره‌های لیگ ملت‌ها شروع خوبی نداشته‌اند، اما سعی می‌کنیم شروع خوبی داشته باشیم. البته بازی اول با ژاپن بسیار سخت است. ژاپن تنها تیم مسابقات است که با ۹ بازی تدارکاتی وارد مسابقات می‌شود. فکر می‌کنم بازی سختی است، اما سه مسابقه دیگر در هفته اول داریم و سعی می‌کنیم شرایط خوبی داشته باشیم.  

*در مورد وضعیت مصدومان تیم قبل از لیگ ملت‌ها؟ پزشک‌ها با مصدومان کار می‌کنند. برای هفته اول لیگ ملت‌ها چند مصدوم داشتیم که جدا شدند. میثم صالحی هم هنوز به وضعیت ایده‌آل خودش نرسیده و مقداری درد دارد که باعث می‌شود کیفیت خودش را نداشته باشد. باید نتیجه نهایی را از پزشک بگیریم و تصمیم‌گیری کنیم.  

*در پاسخ به این سوال که آیا میثم صالحی آخرین حط خورده تیم خواهد بود؟ به گزارش پزشک تیم و عملکرد میثم در تمرینات بستگی دارد.  

*در مورد استفاده از علی حاجی پور در تیم ملی و ضعف دریافت تیم در نبود میلاد عبادی‌پور؟ اگر به آخرین جلسه تمرین ما دقت کرده باشید، علی حاجی‌پور حتی امین اسماعیل نژاد را هم برای قرار گرفتن در ترکیب تهدید می‌کند. من از توانایی بازیکنان استفاده می‌کنم نه اسم‌ها. هر کسی آماده‌تر باشد انتخاب می‌شود. علی حاجی پور وضعیت ایده‌آلی داشت و به شدت امین را تهدید می‌کند. ۶ نفر در اردو هستند که قطعا پنج نفر گزینش می‌شوند و سعی می‌کنیم بر اساس نیاز‌های تیم انتخاب کنیم.  

*درباره فاصله کم بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک؟ بازی‌های آسیایی برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مهم است. ما در لیگ ملت‌ها هم این شرایط را تمرین می‌کنیم و هر هفت روز قاره عوض می‌کنیم. قبلا هم چنین بوده و ما در سال ۲۰۱۴ از قهرمانی جهان مستقیم به بازی آسیایی رفتیم. این اتفاق در والبیال وجود دارد.  

*در مورد حضور مجدد معنوی‌نژاد در تیم ملی بعد از اینکه برای جام باشگاه‌های آسیا از ترکیب تیم کنار رفت؟ معنوی نژاد آن موقع خط نخورد بلکه از اردو جدا شد. ۳۰ اسم برای مسابقات رد کردیم و گفتیم هر زمان به هر بازیکنی نیاز داشته باشیم، به تیم می‌آید. هر زمان هم به معنوی‌نژاد نیاز داشته باشیم، استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *