حضور اسطوره‌های پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان

20:45 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۲۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حضور اسطوره‌های پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان
تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز خود، میزبان میهمانان بزرگی از اسطوره‌های تاریخ باشگاه بود.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش امروز خود راهی محل تمرین سرخپوشان شد تا هم از نزدیک تمرین را نظاره کند و با مدیر و سرمربی تیم گفتگو کند و هم میزبان تعدادی از قدیمی‌های پرسپولیس باشد.

او همراه مشاور خود، محمود خوردبین که خود از اسطوره‌ها و شناسنامه‌های باشگاه است راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد.

میهمان ویژه امروز تمرین و قهرمان لیگ ایران هم کسی نبود غیر از علی پروین که هر چند سلطان فوتبال ایران خوانده می‌شود، ولی به مناسبت بازی چهارشنبه شب باید او را سلطان بازی‌های دربی بخوانیم. او که با ۳۴۱ بازی و ۴۶۷ بار مربیگری برای پرسپولیس، به نظر تا همیشه دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد در دربی هم صاحب رکورد است. او با ۲۰ بار حضور رکورد بیشترین بازی در دربی را در میان بازیکنان دو تیم دارد و با ۲۵ بار نشستن روی نیمکت نیز رکورد بیشترین سرمربیگری در دربی را به خود اختصاص داده است تا سلطان دربی‌ها و دربی‌باز‌ها نیز لقب بگیرد. البته که به نظر می‌رسد محمود خوردبین در مجموع سمت‌های مختلف که در پرسپولیس داشت، بیشترین دربی‌ها را تجربه کرده باشد و البته تنها کسی است که در هر دو گانه قهرمانی لیگ و حذفی کشور، حضور داشته است.

او به اتفاق بهمن صالح‌نیا و علی دایی با فتح سه جام حذفی در صدر فهرست فاتحان این جام نیز قرار دارد.

و، اما دیگر میهمان برجسته تمرین امروز، مالدینی فوتبال ایران، رضا شاهرودی بود. بازیکنی که بازی‌های درخشان او هنوز هم در خاطره‌ها است و البته دربی‌های موفقی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *