موسوی: تیم ملی والیبال یتیم است/ کل ورزش کشور محدود شده به دربی و لیگ فوتبال

20:05 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۲۵۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
موسوی: تیم ملی والیبال یتیم است/ کل ورزش کشور محدود شده به دربی و لیگ فوتبال
کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: مشکلات مالی برای فدراسیون والیبال به هیچ عنوان قابل هضم نیست. 

خبرگزاری میزان - سید محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال در جریان آخرین تمرین ملی‌پوشان در حضور اصحاب رسانه صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*حدودا ۴۵ روز است که در اردوی تمرینی هستیم و اخیرا هم دو بازی تدارکاتی خوب با ترکیه داشتیم که باعث شد تا حدودی کادرفنی به شناختی از بازیکنان در شرایط مسابقه برسد.

*در حال حاضر بازیکنان در آمادگی ۸۰ درصدی هستند، اما هنوز به مرز آمادگی کامل و بازی در مسابقاتی در سطح لیگ ملت‌ها نرسیده‌ایم. البته این مسئله هم دلایلی دارد که مهمترین دلیلش آنست که لیگ برتر والیبال ایران حدودا ۳ ماه پیش به پایان رسیده، اما لیگ‌های معتبر جهان چند هفته است که به اتمام رسیده‌اند. همین باعث می‌شود بازیکنان خارج شده از دل این لیگ‌های معتبر آماده‌تر از بازیکنان لیگ‌برتری ایران باشند.

*متاسفانه مصدومان متعددی داریم. علی اصغر مجرد، مسعود غلامی و میلاد عبادی‌پور در هفته اول لیگ‌ملت‌ها کنارمان نیستند و هنوز شرایط میثم صالحی مشخص نیست. تیم ایران مانند لهستان نیست که همیشه ۲۰ بازیکن آماده و هم‌سطح داشته باشد. هیچ وقت دنبال بهانه نبوده‌ایم، اما باید انتظارات بر اساس داشته‌های‌مان باشد. برای بردن به زمین خواهیم رفت، اما شرایط سخت است.

*تیم ملی والیبال واقعا یتیم است در این مدت ۴۵ روزه تاکنون هیچ حمایتی از سمت فرد و نهادی نشده است. فقط فدراسیون والیبال پشت تیم ملی است و در این مدت بدون سر و صدا تمرین کرده‌ایم و هیچ کس حتی حالی هم از ما نگرفته است چه برسد به حمایت. بار‌ها برای پرواز‌ها درخواست بیزنس کلاس کردیم، زیرا بازیکنان والیبال اکثرا بالای ۲ متر هستند و واقعا ریکاوری بعد از سفر با هواپیما‌های معمولی طولانی است و همین موضوع واقعا کارمان را سخت می‌کند.

*والیبال ایران نباید مشکل مالی نداشته باشد. شاید برخی مشکلات و حواشی در این رشته باشد، اما مشکلات مالی برای فدراسیون والیبال به هیچ عنوان قابل هضم نیست. 

*کل ورزش کشور به بازی دربی، فینال جام حذفی و لیگ فوتبال متمرکز شده است. قبلا هم فوتبال در اولویت بود، اما نه مثل الان. ما هم قبود داریم فوتبال صنعت است و در کل جهان نگته خاص‌تری به این رشته وجود دارد، اما نباید این نگاه در مسئولان کشور هم باشد و تا این حد بین رشته‌ها تفاوت قائل شوند. قبلا حداقل یک مراسم بدرقه برای تیم ملی والیبال برگزار می‌کردند، اما فعلا منتطرند بعد از کسب مدال و افتخار و برای گرفتن عکس یادگاری خودشان را در تمرینات نشان دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *