تاج: در تیر ماه بازی‌های تدارکاتی برای بانوان در نظر گرفته ایم

19:48 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۲۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تاج: در تیر ماه بازی‌های تدارکاتی برای بانوان در نظر گرفته ایم
رییس فدراسیون فوتبال در جلسه سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال بانوان گفت: در تیر ماه هم بازی‌های تدارکاتی برای بانوان در نظر داریم و قرار شد نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان این بازی‌ها را بررسی کند. 

خبرگزاری میزان - طبق گزارش سایت فدراسیون فوتبال، نشست رییس فدراسیون با سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال بزرگسال، جوانان و نوجوانان بانوان امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

 در نشستی که امروز با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون، مریم منظمی، سرپرست نایبی رییس فدراسیون در امور بانوان، مریم آزمون سرمربی تیم بزرگسالان، مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم جوانان و شادی مهینی، سرمربی تیم نوجوانان برگزار شد، برنامه‌های آتی هر سه تیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در این نشست رییس فدراسیون ضمن ابراز خرسندی از صعود تیم‌های ملی فوتبال بزرگسال، جوانان و نوجوان بانوان به مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیایی عنوان کرد: خوشحالم با برنامه‌ریزی صورت گرفته، روند اردویی و برنامه‌ریزی تیم‌های ملی فوتبال بانوان به شکل مطلوبی طی شده است و هر سه تیم به مرحله دوم مسابقات راه پیدا کرده اند. همچنین امیدوارم در این مسابقات نیز نمایندگان خوبی برای کشورمان باشید. فدراسیون فوتبال برای رسیدن به این مهم و به رغم همه تنگنا‌ها و مشکلات، تمام توان خود را می‌گذارد. در تیر ماه هم بازی‌های تدارکاتی برای بانوان در نظر داریم و قرار شد نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان این بازی‌ها را بررسی کند.


منظمی سرپرست نایب رئیس بانوان هم تاکید کرد: با توجه به اهمیتی که رئیس فدراسیون به فوتبال بانوان می‌دهد، این نشست را با سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال بانوان امروز برگزار کردیم. این نشست به دلیل صعود تیم‌های فوتبال به مراحل مختلف رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار شد.


وی در ادامه در خصوص برنامه‌های پیشرو تیم‌های ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی جوانان خود را برای حضور در مرحله دوم قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که از ۱۳ خردادماه به میزبانی ویتنام آغاز می‌شود، آماده می‌کند، به همین منظور اردوی متصل به اعزام خود را از اول خردادماه در مرکز ملی فوتبال آغاز کرد. امیدوارم در این مسابقات مانند مرحله اول موفق باشند. همچنین تیم ملی بزرگسالان ما دو بازی دوستانه در روسیه خواهد داشت. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر اردو‌ها دارد و در تورنمنت‌هایی که دعوت می‌شویم، حضوری مستمر خواهیم داشت تا بتوانیم توانمندی بازیکنانمان را روز به روز بالاتر ببریم.

گفتنی است، در پایان جلسه، آزمون، جهان نجاتی و مهینی گزارشی درباره روند آماده‌سازی تیم‌های تحت نظر خود به رئیس فدراسیون ارائه دادند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *