رگبار باران و گرد و خاک مهمان پایتخت نشینان

19:41 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۲۴۶
رگبار باران و گرد و خاک مهمان پایتخت نشینان
مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر رگبار باران، بارش تگرگ و خیزش گرد و خاک در روز‌های آتی خبر داد.

خبرگزاری میزان - حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، با بیان اینکه پایتخت نشینان منتظر رگبار باران و گرد و خاک باشند گفت: با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی، احتمال رگبار باران و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش باد شدید موقت در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه نهم و دهم خرداد در تهران وجود دارد. تهرانی‌ها منتظر رگبار باران و گرد و خاک باشند.

وی به ساکنان نیمه شمالی استان تهران به ویژه ارتفاعات توصیه کرد تا در زمان فعالیت سامانه بارشی حین تردد در جاده‌ها احتیاط لازم را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به استحکام بخشی به سازه‌های موقت، سبک و ناپایدار تاکید و به شهروندان توصیه کرد که در این مدت از صعود به ارتفاعات و کار در مناطق مرتفع خودداری کنند.

حامد یزدی مهر افزود: در این مدت همچنین احتمال وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای، خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی ساعت‌ها وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از شهروندان استان به ویژه ساکنان مرکز و نیمه جنوبی بویژه بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان، بانوان باردار و کودکان خواست روز‌های ۹ و ۱۰ خرداد از تردد غیرضروری در محیط باز خودداری کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: گرد و خاک شدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *