کارگری: با شورای پارالمپیک آسیا به تعاملات خوبی رسیده‌ایم/ ماجد راشد: کمیته پارالمپیک ایران همدلی خود را به اثبات رساند

17:28 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۲۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کارگری: با شورای پارالمپیک آسیا به تعاملات خوبی رسیده‌ایم/ ماجد راشد: کمیته پارالمپیک ایران همدلی خود را به اثبات رساند
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا گفت: یک قلب و یک هدف آن چیزی است که ما می‌خواهیم و دوستان ما در ایران همدلی خود را به اثبات رسانده‌اند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ماجد راشد، رییس کمیته پارالمپیک آسیا امروز (دوشنبه) به همراه اعضای هیات رییسه این کمیته برای دیدار و گفتگو با سیدحمید سجادی در محل وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند و جلسه‌ای با مسئولان وزارت ورزش برگزار کردند. 

در ابتدای جلسه، غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک به صحبت پرداخت و اظهار کرد: افتخار تمامی مردم ایران است که وزیر ورزش و جوانان ما خودشان یک المپین و قهرمان ملی هستند و خدا را شاکر هستیم وزیر از یک حادثه خطرناک، سالم به جامعه ورزش بازگردانده شد و آرزوی سلامتی کامل برای ایشان داریم.

وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: ما بر اساس اهدافی و باتوجه به تعاملاتی که داشتیم از رئیس دعوت کردیم که نشست هیات رییسه کمیته پارالمپیک آسیا را در ایران برگزار کنیم و با توجه به هدف مشترکی که وجود دارد، ماجد راشد این دعوت را قبول کرد.

وی افزود: ذهنیت و هدف مشترک ما این بود که برای توسعه ورزش‌های پارالمپیکی کار‌هایی را پیش ببریم. برداشت بنده و دوست من منجر به این شد تا به توافقاتی برسیم که در ورزش‌های پارالمپیکی آسیا باهم به تعامل برسیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: دوستان ما از ۱۲ کشور به ایران آمدند و شنبه صبح جلسه خوش‌آمدگویی مشترکی داشتیم و در ادامه دوستان APC به نشست‌های خود پرداختند و طی روز‌های شنبه و یک‌شنبه بازدید‌هایی از نقاط مختلف تهران داشتند. امروز (دوشنبه) از ساعت ۹:۳۰ صبح جلسه هیات رئیسه APC برگزار شد. در این جلسه مباحث مهم و مختلفی مطرح و مبنایی برای توسعه همکاری‌ها شد.

کارگری ادامه داد: بعد از جلسه عمومی، جلسه خصوصی بنده و ماجد راشد و طارق برگزار شد و در آن جلسه هم بحث‌های خوبی را مطرح کردیم. از ساعت ۱۳:۳۰، کنفرانس مطبوعاتی مشترک را برگزار کردیم و بلافاصله خدمت شما رسیدیم تا از نظرات شما استفاده کنیم.

در ادامه، ماجد راشد رییس کمیته پارالمپیک آسیا، صحبت‌های مختلفی را مطرح کرد و گفت: باعث خوشحالی است که در خدمت شما هستیم می‌دانیم شما برنامه فشرده‌ای دارید، اما خوشحالیم که پذیرای ما هستید و خدا را شکر می‌کنیم وزیر پس از آن حادثه سالم و سلامت هستند. در برنامه استراتژیک APC ما به موارد مهمی از جمله رسانه، مشارکت جوانان و... توجه می‌کنیم، اما یک مورد در برنامه استراتژیک ما وجود ندارد و آن هم فضای همدلی در خانواده پارالمپیک آسیا است.

او تاکید کرد: یک قلب و یک هدف آن چیزی است که ما می‌خواهیم. دوستان ما در ایران همدلی خود را به اثبات رساندند. قاره آسیا بزرگ‌ترین قاره جهان به شمار می‌آید. ما ۴۴ کشور عضو در پارالمپیک اسیا داریم همه ما در یک مسیر گام برمی‌داریم و نمی‌گذاریم موانع، سدی برای ما ایجاد کند. این جنبش بر اساس صلح و مشارکت پایه‌گذاری شده است و ما بر این اساس پیش می‌رویم.

ماجد راشد در پایان گفت: افتخار می‌کنم که در هیات اجرایی APC، با همکاران بسیار خوبی تعامل دارم. این عزیزان وقتی در جلسه حضور دارند، نماینده آسیا به شمار می‌آیند. در کمیته پارالمپیک آسیا، شمار کارمندان چندان زیاد نیست، اما دوستان قلب بزرگی دارند و از نظر کاری بسیار فوق‌العاده هستند. از حمایت‌های شما تشکر می‌کنم جا دارد از حمایت‌های رهبر ایران قدردانی کنم و از غفور کارگری نیز تشکر کنم که مسیر سختی آغاز کردند و امیدوارم همکاری بیشتر از هر دو سازمان شاهد باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *