افتتاح نمایشگاه تعالی حکمرانی شهری با حضور وزیر کشور

12:07 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۱۵۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
افتتاح نمایشگاه تعالی حکمرانی شهری با حضور وزیر کشور
«نمایشگاه تعالی حکمرانی شهری» با هدف ارائه عملکرد شهرداری‌های ۱۱ کلان شهر و مراکز استانی امروز دوشنبه با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی هنگام ورود به نمایشگاه که در تالار بزرگ وزارت کشور برپا شده، در مقابل بنر بزرگی از تصویر سردار شهید مهدی باکری توقف و ادای احترام کرد و در ادامه از غرفه‌های شهر‌های مختلف بازدید بعمل آورد.

اولین ایستگاهی که وزیر کشور به آن سرکشی کرد، غرفه شهرداری قم بود که مسئولان آن، به اشکال مختلف بویژه یک کار ویدئویی آخرین گزارش‌ها از وضعیت این شهر مذهبی کشور را به دکتر وحیدی ارائه کردند.

در این نمایشگاه که به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور برگزار می‌شود، هر کدام از شهرداری‌های کلان شهرها، مراکز استان‌ها و همچنین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، با برپایی غرفه‌هایی، عملکرد خود را در زمینه‌های مختلف حوزه‌های شهری از طریق بروشور، کتاب، اقلام تبلیغی، عکس و اینفوگرافی و همچنین گزارش‌های ویدئویی به نمایش گذاشته‌اند.

«الگوی تحول حکمرانی»، مسائل راهبردی «» طرح تحول کلان شهر‌ها «و» روایت عملکرد و تعالی شهری"، از محور‌های اصلی در راه اندازی این نمایشگاه اعلام شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *