دلجویی و قول پیگیری رییس فدراسیون جهانی والیبال بابت بدعهدی آمریکایی‌ها

12:46 - 07 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۹۶۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دلجویی و قول پیگیری رییس فدراسیون جهانی والیبال بابت بدعهدی آمریکایی‌ها
رییس فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به داورزنی ضمن دلجویی قول پیگیری بیشتر برای صدور ویزای ملی‌پوشان ایرانی را داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون، پس از ارسال نامه محمدرضا داورزنی به آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی در خصوص اعتراض به روند صدور ویزای آمریکا و هلند برای اعضای تیم ملی کشورمان و اعلام آمادگی برای میزبانی هفته سوم لیگ ملت‌ها بجای آمریکا، بلافاصله جلسه‌ای به صورت آنلاین با حضور مدیرکل اجرایی و مسئول حقوقی FIVB و داورزنی برگزار شد و این جلسه که با اعتراض مستقیم و شدید رئیس فدراسیون ایران و دفاع از منافع و اعتبار نام کشورمان در والیبال دنیا و الزام احترام به والیبال ایران توسط تمامی کشور‌ها همراه بود منجر به پیگیری همه جانبه فابیو و استیو به صورت مستقیم شد.

پس از آن در جلسه‌ای دیگر گروهی از کارشناسان حقوقی و مسئولین فدراسیون جهانی والیبال و روسای فدراسیون هلند و ایران گرد هم آمدند و این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به محمدرضا داورزنی ضمن دلجویی به دلیل مشکلاتی که به وجود آمده، اعلام کرد FIVB شخصی را برای پیگیری پرونده ایران در آمریکا استخدام کرده و به صورت مستقیم پیگیر حل این مشکلا ت خواهد بود و از داورزنی خواست با صبر بیشتر و افزایش همکاری‌های همه جانبه سعی در برطرف کردن موانع کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *