رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تذکر فرمانده نیروی زمینی ارتش به همسایگان شرقی

12:13 - 07 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۹۵۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
تذکر فرمانده نیروی زمینی ارتش به همسایگان شرقی
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از مرز شرقی کشور گفت: ما حسن همجواری به جا می‌آوریم، ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.

خبرگزاری میزان - امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از مرز‌های شرقی کشورمان طی سخنانی اظهار داشت: مرز‌های مشترک با کشور افغانستان به طور کامل در کنترل نیروی زمینی ارتش هستند و در کنار ما برادران مرزبانی قرار دارند و امنیت به طور کامل برقرار است.

وی ادامه داد: بار‌ها اشاره شد حضور ما در مرز به معنای اینکه خطری ما را تهدید می‌کند نیست بلکه به جهت اشراف اطلاعاتی و امنیت است که در مرز‌ها برقرار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در بحث برخورد با نوع تردد ممکن است گاهی اختلافی بین دو مرزبان پیش افتد که موضوع مهمی نیست و کاملاً در کنترل بوده است.

وی افزود: همرزمان ما در مرزبانی و نیروی زمینی کاملاً در منطقه مسلط هستند و تا هر جا که کشور مقابل مرز مشترک با ما دارد و مقررات بین‌المللی را احترام بگذارد احترام متقابل می‌بیند و حسن همجواری به جا می‌آوریم، ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *