رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«پروانه» با گویش لعیا زنگنه روانه آنتن می‌شود

11:49 - 07 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۹۴۸
«پروانه» با گویش لعیا زنگنه روانه آنتن می‌شود
فصل دوم برنامه «پروانه» ویژه بانوان و زنان موفق ایرانی  دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته حوالی ساعت ۱۵:۴۵ با روایت‌گری لعیا زنگنه روانه‌ آنتن می‌شود.

خبرگز میزان- طبق اعلام روابط عمومی شبکه تهران؛ در این برنامه که با محوریت زندگی بانوان موفق و ایثارگر تولید شده از حضور زنان نخبه و مخترع،‌کارآفرین، نویسنده، ورزشکارِ قهرمان، مدیران نهادهای مختلف، جانباز، پژوهشگران برگزیده و ... بهره می‌برد.

مونا اورعی تهیه‌کننده «پروانه» درباره ویژگی خاص این برنامه گفت: نگاه به فعالیت اجتماعی زنان در کنار استحکام روابط خانوادگی و وظایف مادری مورد توجه بوده است. زنانی که به داستان زندگی آنها در این برنامه پرداخته می‌شود همگی مادر بوده و همسر جانباز، جانباز و یا از خانواده معظم شهدا هستند که از منظر فعالیت‌های اجتماعی جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند.

برنامه «پروانه» که بخش بیشتر عوامل آن را بانوان تشکیل می‌دهند در برخی موارد خانواده‌ها هم جلوی دوربین آمده‌اند. بخش‌هایی از این برنامه در تلفیق رئال و نقاشی شن از هنرمندی فاطمه عبادی بهره گرفته است.

«پروانه» کاریست از گروه معارف شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی مونا اورعی و کارگردانی سحر اسلامی و فاطمه کتاوند که دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته حوالی ساعت ۱۵:۴۵ روانه‌ آنتن می‌شود


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *