رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرورت وجود تصفیه‌خانه برای آبیاری فضای سبز در تمام نقاط شهر تهران

15:06 - 06 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۸۰۶
ضرورت وجود تصفیه‌خانه برای آبیاری فضای سبز در تمام نقاط شهر تهران
رئیس شورای اسلامی شهر تهران بابیان اینکه شهر تهران در بحث تصفیه خانه کمبود دارد گفت: در بحث آبیاری فضای سبز شهر تهران باید تصفیه خانه‌های در تمام نقاط شهر داشته باشیم تا از چاه‌های که قبلا برای آبیاری فضای سبز حفاری شده است جلوگیری کنیم تا دچار فرونشست نشویم.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه شنبه‌های امید و افتخار، آیین افتتاح تصفیه خانه خلیج فارس و طرح‌های مدیریت منابع آب شهر تهران و همچنین آیین کلنگ زنی فاز دوم تصفیه خانه خلیج فارس با حضور مهدی چمران رئیس شورا اسلامی شهر تهران، مهدی پیر هادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری، زاکانی شهردار تهران، مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ برگزار شد.

رئیس شورای شهر تهران در این آیین گفت: در شرایط سخت و بحران آبی قرار داریم و باید با روش و اقدامات صحیح این بحران را با مدیریت کلان از جمله وزارت نیرو، شهرداری و همه دستگاه‌ها دخیل بتوانیم اقدامات خوبی داشته باشیم.

وی افزود: در سال ۱۳۸۴ با تصویب تبصره ۳ مربوط به آب و فاضلاب اقدام خوبی در خصوص آب شهر تهران انجام شد و امید است که بتوانیم بحث بحران آب را به خوبی مرتفع سازیم.

چمران تصریح کرد: سازمان آب و فاضلاب نقش مهمی در حوزه آب شهر تهران خواهد داشت و باید تمام همت خود را در این خصوص انجام دهد.

وی ادامه داد: در بحث آبیاری فضای سبز شهر تهران باید تصفیه خانه‌های در تمام نقاط شهر داشته باشیم تا از چاه‌های که قبلا برای آبیاری فضای سبز حفاری شده است جلوگیری کنیم تا دچار فرونشست نشویم.

چمران در پایان گفت: مدیریت یک پارچه شهری را باید در تمام حوزه‌ها به صورت جدی پیگیری کنیم و همه دستگاه پای کار باشند تا شهر بتواند به بهترین شکل مدیریت شود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *