اعلام برنامه رقابت‌های والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی هانگژو

14:29 - 06 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۷۹۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
اعلام برنامه رقابت‌های والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی هانگژو
مسابقات والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۸ شهریور ماه آغاز می‌شود و ششم مهر به پایان می‌رسد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی سال ۲۰۲۲ به میزبانی شهر هانگژو چین که به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر برگزار می‌شود، در بخش والیبال ساحلی از ۲۸ شهریور تا ششم مهر ماه پیگیری خواهد شد.

مسابقات والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی هانگژو طبق آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود و گروه‌بندی مرحله مقدماتی براساس تعداد تیم‌های شرکت کننده مشخص خواهد شد.

سیدبندی مسابقات نیز براساس امتیازات تیم‌ها در رنکینگ FIVB و کنفدراسیون والیبال آسیا خواهد بود البته کشور میزبان با توجه به امتیاز میزبانی در سید یک این مسابقات قرار خواهد گرفت.

هر کشور در هر جنسیت می‌تواند تا دو تیم برای حضور در این مسابقات معرفی کند.

مرحله مقدماتی این بازی‌ها در دو بخش زنان و مردان از روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا یکم مهر ماه ادامه دارد. مرحله دوم روز یکشنبه دوم مهر ماه پیگیری می‌شود و مرحله یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی به ترتیب در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه سوم و چهارم مهر ماه برگزار خواهد شد.

روز چهارشنبه پنجم مهر در بخش زنان و روز پنج‌شنبه ششم مهر ماه در بخش مردان دیدار‌های رده‌بندی، فینال و مراسم اهدای جوایز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *