مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران خبر داد:

احتمال وقوع صاعقه در ارتفاعات پایتخت/ مدیریت بحران آماده باش است

19:05 - 05 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۶۵۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
احتمال وقوع صاعقه در ارتفاعات پایتخت/ مدیریت بحران آماده باش است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع صاعقه و وزش باد شدید در ارتفاعات استان به خصوص فیروزکوه هشدار داد و گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار دارد.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی که طی روز چهارشنبه سوم خرداد ماه در مورد احتمال وزش شدید باد و وقوع رعد و برق در استان تهران صادر شده بود این هشدار به ویژه در ارتفاعات فیروزکوه برای فردا شنبه ششم خرداد تأکید شده و در همین راستا نیز هشدار‌های لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

یزدی مهر با بیان اینکه مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار دارد، گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال آب گرفتگی معابر، امکان جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد لذا، توصیه اکید مدیریت بحران این است که شهروندان از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به احتمال وقوع صاعقه و باد شدید از کوهنوردان می‌خواهیم عدم صعود به ارتفاعات را در دستور کار قرار دهند.

وی عنوان کرد: به مردم توصیه می‌شود از قرار گرفتن در زیر تابلو‌های تبلیغاتی و پارک خودرو کنار درختان و ساختمان‌های نیمه کاره خودداری کنند.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *