درویش: تمام بازیکنان پرسپولیس بالای ۷۶ درصد گرفته‌اند/ صعود به فینال خواب عده‌ای را به هم زد/ می‌گفتیم مجوز حرفه‌ای گرفتیم خیلی‌ها سکته می‌کردند!

20:55 - 04 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۵۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درویش: تمام بازیکنان پرسپولیس بالای ۷۶ درصد گرفته‌اند/ صعود به فینال خواب عده‌ای را به هم زد/ می‌گفتیم مجوز حرفه‌ای گرفتیم خیلی‌ها سکته می‌کردند!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه هم ما و هم استقلال تیم تهرانی هستیم احتمالا هزینه برگزاری فینال جام حذفی به صورت مساوی تقسیم می‌شود.

خبرگزاری میزان - رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم مقابل هوادار و صعود به فینال جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بچه‌ها بازی خوبی از خود نشان دادند. ما در ۱۵ دقیقه اول ۷، ۸ موقعیت گل داشتیم. بچه‌ها کمی حریف را دست‌کم گرفته بودند، اما خوشبختانه آماده فینال جام حذفی می‌شویم تا بتوانیم جام دیگری را به هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم. هواداران امروز دوست داشتند از تیم حمایت کنند، اما انرژی زیادی به تیم دادند و حالا منتظر یک فینال و جام دیگر هستند.

*فکر می‌کنم با توجه به اینکه دو تیم تهرانی هستند ظاهرا هزینه‌ها بین دو باشگاه به صورت مساوی تقسیم می‌شود. 

*درآمد‌های دربی جام حذفی متعلق به چه تیمی خواهد بود؟ فکر می‌کنم برای باشگاه‌ها باشد چرا که فقط دو باشگاه در این بازی حضور دارند. یک زمان است که مسابقات لیگ است و ۱۶ تیم حضور دارند که درآمد برای همه آن ۱۶ تیم است، اما در فینال جام حذفی فقط بین دو باشگاه انجام می‌شود و درآمد هم برای هر دو تیم باید باشد.

*درخواست استقلالی‌ها برای حضور داور خارجی در فینال جام حذفی؟ این مسائل حاشیه است و نباید به آن پرداخت. باید این مسئله را از خود آن‌ها بپرسید که این درخواست را دارند. شاید یکی از تیم‌هایی که در ۷، ۸ هفته اول بیشترین ضرر را از داوری‌ها دید تیم ما بود، اما در عین حال گفته شده که اشتباهات جزو داوری است. حتما ما داوران خوبی داریم که قضاوت‌های خوبی انجام دادند. ما هم معتقدیم که باید از داوران حمایت کرد. 

*از مربیان تراکتور و سپاهان که قهرمانی ما را تبریک گفتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که با حضور این مربیان لیگ خوبی داشته باشیم. به نظر من بهتر بود که ایشان مسائل داخلی را به بیرون بروز ندهند چرا که حجت کریمی فرد توانمندی است و می‌دانم که او چقدر زحمت می‌کشد. ان شاالله که مشکل آن‌ها حل شود چرا که آن‌ها تیم همشهری ما هستند و اگر می‌خواهیم فوتبال قوی داشته باشیم یکی از دلایلش این است که استقلال در لیگ حضور دارد.

*درصد پرداختی بازیکنان و اینکه برخی از آن‌ها گویا بابت این موضوع ناراحت هستند؟ بعید می‌دانم که این مسئله صحت داشته باشد چرا که تمام بازیکنان بالای ۷۶ درصد پول گرفته‌اند. سعی می‌کنیم در این هفته پول به بازیکنان بدهیم، اما نمی‌خواهیم که دغدغه‌ها را مکرر اعلام کنیم تا هواداران نگران شوند، اما ما هر روز بحث چک برگشتی و مالیات داریم.

*از مسؤولان اداره مالیات هم تشکر می‌کنم چرا که چندبار حساب ما بسته و باز شد. حدود ۳۰، ۴۰ میلیارد تومان بحث بیمه داریم. برخی از طلبکاران از دهه ۸۰ به دنبال پول هستند. برخی‌ها ۵۰ میلیون به باشگاه پول دادند و حالا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون پول می‌خواهند. همه این بدهی‌ها باعث شده که نتوانیم قرارداد بازیکنان را آنطور که باید پرداخت کنیم ضمن اینکه پول رادوشوویچ و بدهی‌های گذشته که از قبل به ارث مانده را پرداخت کنیم.

*حاشیه‌هایی که درباره تقدیر از کارکنان باشگاه به وجود آمد؟ کجا باید بگوییم که این همه دشمنی به خاطر چیست. وقتی به باشگاه رفتم پرسنل دوست داشتند که با جام قهرمانی عکسی داشته باشند. گفتم اگر این نتایج به دست آمده است تک‌تک پرسنل باشگاه سهیم بودند و ما گفتیم که تشکری از این دوستان داشته باشیم، چون هیچ وقت آن‌ها دیده نمی‌شوند. در عکس یادگاری گفتیم خانم‌ها جلو باشند و عکس‌های تکی هم گرفته شد، ولی دوست داشتند که عکس دسته‌جمعی گرفته شود. این همه زحمت را نادیده گرفتند، شما فکر می‌کنیم این افراد دل‌شان برای کارکنان باشگاه سوخته است؟ همه دنبال این هستند که به شکلی خدشه وارد کنند.

*در همین بحث مجوز حرفه‌ای دیدید که چه کسانی برای پرسپولیس مشکل ساز بودند. با پرسپولیس و درویش مشکل دارند، اما دیگر قرار نیست که با ایران مشکل داشته باشند. این تیم پرسپولیس ایران است.

*خواهش می‌کنم شرایط باشگاه‌های عربستان، چین و ... را مطالعه کنید که چند باشگاه‌شان دولتی است، آیا یک خبرنگار یا هوادار‌شان حرفی می‌زند؟ همین الان که ما به فینال حذفی رفتیم خیلی‌ها خواب ندارند و ناراحت هستند که چرا به فینال رفتیم. خدا خواست که فینال برویم و ربطی به من نداشت. هر کار و دسیسه‌ای که خواستند ایجاد کردند. در چنین فضایی چنین مشکلاتی هم به وجود می‌آید.

*چرا باشگاه پرسپولیس رسماً دریافت مجوز حرفه‌ای را اعلام نکرد؟ یک کمیته بدوی است که زیر نظر AFC قرار دارد، ولی در فدراسیون کار می‌کند. این کمیته باید گزارش خود را به دبیرکل فدراسیون اعلام کند و از آن طریق اعلام شود. قانون می‌گوید که اگر شما اعتراض کردید این پرونده به کمیته استیناف می‌رود. می‌خواهم بگویم که اگر من اعتراض نکنم که پرونده‌مان به استیناف نمی‌رود.

*خیلی‌ها می‌خواهند مجالی برای مصاحبه پیدا کرده و یک چیزی را مطرح کنند. من که مجوز گرفته‌ام می‌روم اعتراض کنم تا مجوزم را باطل کنند؟ ما اعلام نکردیم، چون چنین جو‌هایی درست می‌شد. به دنبال نشان دادن این نبودیم که توانستیم، هواداران هم می‌دانند و بقیه آن حاشیه است. فدراسیون نامه زد و طبق آن مجوز را گرفتیم و اگر ما اعلام می‌کردیم خیلی‌ها ناراحت می‌شدند و ممکن بود سکته کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *