سرپرست وزارت جهاد کشاورزی: ۳۰ همت مطالبات گندمکاران پرداخت می‌شود

14:02 - 04 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۵۲۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی: ۳۰ همت مطالبات گندمکاران پرداخت می‌شود
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۳۰ همت مطالبات گندمکاران پرداخت می‌شود گفت: این وزارتخانه آمادگی دارد از سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی در حوزه گل محمدی، تهیه اسانس و عطر حمایت کند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی که صبح امروز به استان فارس سفر کرده است، پس از بررسی مشکلات بخش کشاورزی در یازدهمین جشنواره گل محمدی و گلاب شهرستان داراب حضور یافت.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه جشنواره گل و گلاب شهرستان داراب در جمع خبرنگاران در رابطه با پرداخت مطالبات گندمکاران اظهار کرد: حداکثر از روز یکشنبه پرداخت مطالبات گندمکاران را شروع خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: پرداخت ۳۰ همت مطالبات گندمکاران با اولویت مطالبات قدیمی‌تر انجام خواهد شد و با این مبلغ به صورت کامل تسویه حساب خواهیم کرد.

آقامیری در زمینه توسعه صنایع تبدیلی گفت: یک پنجم سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان داراب است و وزارت جهاد کشاورزی این آمادگی را دارد که از سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی در حوزه گل محمدی، تهیه اسانس، عطر و سایر محصولات تبعه آن حمایت کرده و از تسهیلات تبصره‌ای هم برای سرمایه‌گذاران استفاده کند.

وی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی از صادرات محصولات گل محمدی هم حمایت خواهد کرد، بیان کرد: خوشبختانه کمیسیون کشاورزی مجلس حمایت قاطع از کشاورزان در حوزه تولید گل محمدی دارد و ما نیز به کمک مجلس از تولید و صادرات این محصول حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *