پویش به احترام امام رئوف می‌بخشم در شهرستان مشگین شهر موجب حل اختلافات ۲ طایفه پس از ۴ سال شد

9:52 - 04 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۴۶۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پویش به احترام امام رئوف می‌بخشم در شهرستان مشگین شهر موجب حل اختلافات ۲ طایفه پس از ۴ سال شد
رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل از ایجاد سازش بین ۲ طایفه شهرستان مشگین دشت پس از ۴ سال اختلاف در قالب پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم» و با تلاش شورای حل اختلاف و صلح یاران ستاد صبر این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی، با اعلام خبر ایجاد سازش بین ۲ طایفه استان، تصریح کرد: سال ۱۳۹۹ نزاعی بین ۲ طایفه ساکن در روستای جبدرق شهرستان مشگین شهر بر سر زمین‌های زراعی رخ می‌دهد که موجب سلب آسایش، امنیت و آرامش مردم روستا شده و چندین پرونده قضایی پیرامون این درگیری در دادسرا و دادگاه‌های این شهرستان تشکیل شده بود.

وی افزود: با توجه با اهمیت موضوع، پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع داده شد که بلافاصله سرپرست، اعضای شورای حل اختلاف و صلح یاران ستاد صبر شهرستان مشگین شهر پای کار آماده و جلسات متعددی با حضور سران این ۲ طایفه برگزار شد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل همچنین عنوان کرد: پس از چندین ماه مذاکره و وساطت ستاد صبر مشگین شهر طرفین دعوی به احترام دهه کرامت و نزدیکی به ولادت امام رضا (ع) و در قالب پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم» و در راستای تحکیم بیش از پیش روابط طایفه ایی، خانوادگی و برقراری نظم و امنیت منطقه و شهرستان نسبت به تمامی پرونده‌های خود علیه همدیگر اعلام رضایت و گذشت کردند و اختلافات آن‌ها پس از ۴ سال به صلح و دوستی تبدیل شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *