گفت‌وگو|

۳ بازیکن خارجی در ترکیب سپاهان در آسیا/ قشقایی‌راد: اتفاقات روی سکوها نقطه سیاه فینال لیگ هندبال بود

9:45 - 04 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۴۵۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
۳ بازیکن خارجی در ترکیب سپاهان در آسیا/ قشقایی‌راد: اتفاقات روی سکوها نقطه سیاه فینال لیگ هندبال بود
مربی تیم‌ هندبال سپاهان گفت: حواشی فینال لیگ برای کشورمان که چند روز دیگر میزبان جام باشگاه‌های آسیا است، بازتاب خوبی ندارد.

مهدی قشقایی‌راد در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر هندبال باوجود باخت در بازی دوم فینال، اظهار داشت: با توجه به نتیجه بازی اول فینال که برتری ۹ گله‌ای ما با پایان رسید، کمی بازیکنان مان بی‌انگیزه شده بودند و به همیت خاطر سعی کردیم در ۲ روز بین دو بازی فینال بتوانیم انگیزه لازم برای تکرار پیروزی را بدهیم تا مبادا بازیکنان فکر کنند که از پیش قهرمان هستند. متاسفانه همین دست کم گرفتن تیم حریف باعث شد تا بازی را خوب شروع نکنیم و اشتباهات زیادی به خصوص در نیمه اول داشتیم.

وی افزود: به هر حال تیم شهید شاملی کازرون هم، چون چیزی برای از دست دادن نداشت، بسیار خطرناک و تهاجمی بازی کرد و بازیکنان این تیم واقعا تا لحظه آخر جگیدند. باخت قبلی شکست سنگینی برای تیم شاملی به حساب می‌آمد و جدا از بحث فینال برای حفظ آبرو بازی کردند و توانستند در پایان برنده هم شوند. البته تعداد زیاد اشتباهات داوری هرچند عمدی نبود، هم یکی از دلایل اصلی باخت‌مان در بازی دوم فینال بود. در نهایت خوشحالم که در مجموع دو بازی توانستیم بر سکوی قهرمانی بایستیم. 

قشقایی‌راد در واکنش به درگیری بین تماشاگران و حواشی زشت در جریان بازی فینال، خاطرنشان کرد: متاسفانه صحنه‌های قشنگی را شاهد نبودیم و به نظرم تنها نقطه سیاه فینال حواشی روی سکو‌ها و درگیری بین تماشاگران دو تیم بود. این‌صحنه‌ها برای هندبال کشورمان که چند روز دیگر میزبان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود، جلوه و بازتاب خوبی ندارد. شب قشنگی برای هندبال نبود و هرچقدرم حساسیت و هیجان در یک بازی بالا نباشد، نمی‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای اتفافات رخ داده بر روی سکو‌ها و بین تماشاگران باشد.

مربی تیم سپاهان اصفهان در پاسخ به اینکه آیا باوجود فاصله زمانی یک هفته‌ای تا آغاز جام باشگاه‌های آسیا، امکان افت بدنی بازیکنان سپاهان وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: به هر حال تغییر برنامه جام باشگاه‌های آسیا دست ما نیست و برنامه لیگ هم از ابتدا به همین صورت بود. در این یک هفته پیش رو هم نمی‌توانیم کار خاصی از نظر بدنی انجام دهیم و فقط باید ریکاوری خوبی پس از این فینال سخت داشته باشیم. باید در ۵-۶ روز فرصت تمرینی تا جام باشگاه‌های آسیا هماهنگی بین ۳ بازیکن خارجی جدید که سایر نفرات بیشتر شود.

قشقایی‌راد در پایان گفت: در گروه‌مان تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و همواره سطح جام باشگاه‌های آسیا به دلیل استفاده تیم‌های عربی از بازیکنان نامدار جهان از رقابت‌های قهرمانی آسیا بالا است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *