استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل نساجی چه گفتند؟

21:22 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۴۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل نساجی چه گفتند؟
اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل نساجی و حضور در فینال جام حذفی به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال با برتری ۴‌ ‌‌‌‌بر صفر مقابل نساجی مازندران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی جواز حضور در فینال این مسابقات را کسب کرد .

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از این پیروزی به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*رضا میرزایی: باوفا هستیم که با ۲۵ درصد دریافتی زندگی می‌گذرانیم

*قسمت و تقدیر پروردگار اینگونه بود که در بازی آخر لیگ به این شکل مصدوم شوم‌. هر وقت برای استقلال بازی کردم، صد خود را گذاشتم و با تمام توان، انرژی و انگیزه‌ام تمام تلاش خود را برای پیروزی تیم به کار می‌گیرم.

*در بازی با تراکتور بدون گرم کردن به زمین آمدم. یک بازیکن استارتر هستم و سعی می‌کنم پشت دفاع حریف خیلی استارت بزنم. به همین دلیل بدن من خیلی تحلیل رفت. قسمت و تقدیر این بود اما خدا را شکر هواداران باوفایی داریم.

*در این چند روز که این مصدومیت بد برای من به وجود آمد، خیلی حال روحی‌ام بد بود اما امروز که به ورزشگاه آمدم، تیم را دیدم و مقداری از لحاظ روحی بهتر شدم. خیلی هواداران را دوست داشته و دوست دارم تا زمانی که خوب می‌شوم به همین شکل از من حمایت کنند تا بتوانم با انگیزه و روحیه مضاعف و دوچندان بازگردم.

*میرزایی درمورد زمان عمل جراحی خود گفت: ۸_۷ روز دیگر منتظر می‌مانم تا پس از خوابیدن ورم و التهاب پایم، جراحی کنم.

*حضور پرسپولیس در فینال تا استقلال انتقام بگیرد؟ انتقام بحث جداگانه‌ای دارد اما هرتیمی به فینال بیاید باید با صد در صد توان خود بازی کرده و برنده باشیم. امیدوارم بتوانیم یک قهرمانی هدیه کنیم زیرا تیم خیلی خوبی امسال داشتیم و مقداری بدشانسی آوردیم.

*بازیکنان ما خیلی با وفا و باوجود هستند‌. با این درصد کمی که گرفته‌اند اداره زندگی خیلی سخت است. بازیکنان ما ۲۵ تا درصد دریافتی داشته‌اند. شرایط ما با سایر تیم‌ها که ۸۰_۷۰ درصد پول گرفته‌اند برابر نبود.

*تیم‌های دیگر خیلی جلوتر پول های خود را پرداخت کرده و درصد خود را به این میزان رساندند اما گذشت. یک فینال داریم و باید با بردن آن قهرمان شویم.

*مهدی قایدی: موفقیت تیم مهمتر از آقای گلی است

*بازی خوبی انجام دادیم و دل هواداران را شاد کردیم و به فینال صعود کردیم.

*وضعیت مالی همیشه در استقلال مشکل داشته است، اما امسال واقعاً فاجعه‌بار بود. مگر می‌شود تیم به این خوبی باشد، اما حدود ۷ ماه هیچکس در تیم پول نگیرد؟ امسال خیلی به ما سخت گذشت. پولی که گرفته بودند گفتند برای طلب استراماچونی بود. این موضوع در اولویت بود و مدیران گذشته می‌توانستند انجام دهند. حالا وقتی می‌گویند از آسیا حذف نشده‌ایم پول بازیکنان باید در اولویت باشد.

*مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص موضوع آقای گلی‌اش در لیگ برتر و اینکه اگر پنالتی مقابل هوادار را حسینی نمی‌زد، حالا او می‌توانست به صورت مشترک با مغانلو آقای گل لیگ برتر شود، عنوان کرد: اصلاً مهم نیست. موفقیت تیم همیشه برای من مهم است.

*دوست دارید در فینال با چه تیمی بازی کنید؟ آرزوی موفقیت می‌کنم برای هر دو تیم؛ انشالله هرجا که هستند موفق باشند. برای من فرقی نمی‌کند که چه تیمی فینالیست می‌شود. فقط باید بگویم که داور خوبی برای فینال انتخاب شود، چون ما امسال خیلی ضرر کرده‌ایم. می‌گویند نمی‌شود از داور خارجی استفاده کرد و با این شرایط به نظرم اگر بتوانند از حضور علیرضا فغانی استفاده کنند خوب است.

*اگر رضا میرزایی حضور داشت می‌توانست به تیم کمک کند. امیدوارم زودتر بازگردد. ما از وی حمایت می‌کنیم، اما باشگاه هم باید حواسش به چنین بازیکنان باشد. باشگاه باید حواسش به خیلی چیز‌ها باشد.

*مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه گفته می‌شود ممکن است در پایان فصل از این تیم جدا شود، اظهار داشت: بعد از فینال و قهرمانی در این خصوص صحبت خواهم کرد.

*محمد محبی: هواداران ما را سورپرایز کردند

*خدا را شکر توانستیم به فینال برویم. دست تماشاگران استقلال درد نکند که واقعاً ما را سورپرایز کردند. توقع نداشتیم تا این اندازه تماشاگر بیاید و ظرفیت را پر کند.

*ان‌شاءالله بتوانیم حداقل جام حذفی را برای آن‌ها به ارمغان بیاوریم. واقعاً از هواداران ممنون هستم.

*حمایت بازیکنان از رضا میرزایی؟ من و رضا از تیم سپاهان با هم رفیق هستیم. یک جور‌هایی دوست‌داشتنی‌ترین بازیکن تیم است و پس از اینکه فهمیدیم رباطش پاره شده، واقعاً شوکه شدیم. امیدواریم ۶ ماه بعد این مصدومیت را پشت سر بگذارد و با قدرت بازگردد. برای نیم فصل دوم سال بعد منتظرش هستیم و امیدواریم بهترین‌ها برایش رقم بخورد.

*محبی درمورد اینکه آیا فصل بعد هم در استقلال می‌ماند، گفت: هیچ چیز نمی‌دانم!

مهدی‌پور: از غیبتم در فینال خیلی ناراحتم/ هر تیمی جای استقلال بود از هم پاشیده می‌شد

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در این ۶-۷ ماه خیلی به ما سخت گذشت. هر تیمی جای استقلال بود اصلاً به اینجا نمی‌رسید و تا الان کلاً از هم پاشیده بود.

*مهدی مهدی‌پور: هر تیمی جای استقلال بود از هم پاشیده می‌شد

*بازی خیلی خوبی بود و شرایط ایده‌آلی داشتیم. به هواداران و اعضای تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم در فینال هم با هر تیمی که می‌آید بازی بی‌نظیری داشته باشیم و بتوانیم جام را تقدیم هواداران کنیم. متأسفانه در فینال حضور ندارم و از این بابت خیلی ناراحتم. 

*به نظرم آن صحنه ۱۰۰ درصد کارت زرد داشت. متأسفانه فینال را از دست دادم امیدوارم بچه‌ها در فینال جام را برای هواداران به ارمغان بیاورند. 

*شرایط مالی استقلال؟ در مورد شرایط مالی صحبت کرده‌ایم. هفت ماه هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم و در این ۶-۷ ماه خیلی به ما سخت گذشت هر تیمی جای استقلال بود اصلاً به اینجا نمی‌رسد و تا الان کلاً از هم پاشیده بود. هواداران باید به بچه‌های این تیم افتخار کنند. کار هیچ تیمی نیست که هفت ماه پول نگیرد، بازیکنان و کادر فنی پای کار بمانند. همه تلاش‌شان را به کار بگیرند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

*خیلی سخت گذشت به جز ۷-۸ هفته‌ای که مصدوم بودم خدا را شکر فصلی خوبی برایم بود. در این سه چهار بازی آخر شرایط خوبی داشتم و توانستم تا جایی که می‌توانم به تیم کمک کنم خیلی دوست داشتم در فینال بازی کنم، اما متأسفانه نشد.

*مهدی‌پور پس از شوخی روی ماتا با او در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مورد اینکه آیا رابطه خوبی با مربی استقلال دارد، گفت: نه، زیاد هم رابطه ما خوب نیست! (با خنده) نه، هم واقعاً رابطه خیلی خوبی داریم و هم اینکه کار درست است. 

*وی در خصوص اینکه آیا فصل بعد در استقلال می‌ماند، گفت: فصل بعد قرارداد دارم و در خدمت تیم استقلال هستم اگر لایق باشم.

*مصدومیت طولانی‌مدت رضا میرزایی؟ سال اول حضورش در استقلال است با اینکه کم بازی کرده، اما سال خوبی برایش بود. بوگاتی استقلال شده، پسر خیلی خوبی است. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم سریع‌تر برگردد به تیم کمک کند.

*زبیر نیک‌نفس: شرایط مالی استقلال فاجعه است

*بازی سختی بود. نساجی، تیم خوبی است، ولی مرحله نیمه نهایی بود و ما فقط می‌خواستیم برنده بازی باشیم. خداراشکر با یک بازی خوب، زود گل زدیم و بازی برای ما آسان شد.

*وی درباره دریافت کارت و احتمال محرومیت از فینال، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم کارت گرفته باشم و چیزی در این باره یادم نمی‌آید. 

*تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی در بازی مقابل نساجی؟ جو ورزشگاه فوق‌العاده و دل ما برای این تعداد هوادار تنگ شده بود. خدارا شکر شرایط طوری شد که بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند و امیدواریم ادامه پیدا کند.

*دربی احتمالی در فینال جام حذفی؟ اجازه بدهید تکلیف بازی فردا میان هوادار و پرسپولیس و نتیجه آن مشخص شود، آنوقت درباره فینال صحبت می‌کنیم.

*شرایط مالی استقلال؟ شرایط را که خودتان می‌دانید، همانی است که بود. متاسفیم و امیدواریم حل شود. آقای کریمی و قربان‌زاده یکسری قول‌هایی به ما دادند و امیدواریم حل شود. شرایطی که به قول ساپینتو فاجعه است. فصل تمام شد و ما میانگین ۴۰ درصد دریافتی داشتیم. خود من بیش از سی و خرده‌ای درصد دریافتی داشتم. حالا تکلیف بند و دیگر موارد هم بماند.

*عارف غلامی: برخی بازیکنان استقلال از استرس مشکل خواب دارند

*خدا را شکر یک بازی خوبی ارائه کردیم و مستحق برد بودیم و به فینال رسیدیم. ان‌شاءالله در فینال هم به نتیجه دلخواه برسیم.

*وضعیت مالی استقلال؟ وضعیت ما از ناراحتی و خرابی گذشته است. شنیده‌ایم که با اسپانسر قرارداد بسته شده است، اما هیچ اتفاق جدیدی را ندیده‌ایم. من اگر بخواهم حرف بزنم، همان حرف‌های تکراری است که در طول هفت ماه گذشته می‌گوییم. به نظرم هیچ اتفاقی نیفتاده است.

*من ۵۰ درصد از قراردادم را گرفته‌ام. ماشینم را که خیلی وقت است فروخته‌ام. من نه، بلکه کل بچه‌ها. چند نفر از بچه‌ها اینقدر که مشکلات زیاد بوده است، دیشب مشکل خواب داشتند که این از استرس و مشکلات زیاد است. ۱۰ بار قول داده‌اند، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. به نظرم همان صحبت‌های قبلی را کپی کرده و دوباره پخش کنید.

*احتمال برگزاری دربی در فینال جام حذفی؟ در فوتبال هیچ چیزی نوشته نشده و معلوم نیست. پارسال با نساجی در نیمه نهایی بودیم، ولی با آن مشکلات داوری مواجه شدیم و نتوانستیم صعود کنیم. ان‌شاءالله این دفعه اشتباه داوری در فینال نباشد.

*شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی؟ تلاش بچه‌ها و خیلی از موضوعات دیگر تأثیرگذار هستند که فوتبالی هم نیستند.

*انتخاب داور خارجی برای دربی؟ دوستان چیزی را که برای خودشان می‌پسندند، برای بازیکنان نمی‌پسندند. سهمیه بازیکن خارجی را هفت نفر کرده‌اند تا کیفیت لیگ بالا برود، ولی کیفیت داوری‌ها مهم نیست. این مسئله با وجود آن است که خودشان به مشکلات داوری اعتراف کردند.

*هنر می‌خواست که یک باشگاهی با ۷۸ سال تاریخ این اتفاقات گریبان‌گیرش باشد و ما بازیکنانش به این روز بیفتیم و درباره باشگاهی که ۷۸ سال قبل تأسیس شده است، بخواهیم این صحبت‌ها را مطرح کنیم؛ باشگاهی با دارایی‌هایی که همه‌اش حیف و میل شده و رفته است.

*آرش رضاوند: برای فینال جام حذفی داور خارجی بیاورید

*از هواداران استقلال که امروز ما را تنها نگذاشتند و کنارمان بودند، ممنونم. امیدوارم در فینال بتوانیم برنده باشیم و قهرمانی را برای هواداران استقلال بیاوریم.

*احتمال برگزاری دربی در فینال جام حذفی؟ برای ما فرقی نمی‌کند در فینال چه تیمی مقابل ما باشد. باید برنده باشیم.

*داور فینال جام حذفی؟ قطعاً داور خارجی باشد. شما اصلاً فوتبال عربستان را نگاه کنید. همه داوران ایرانی خوب و عزیز هستند، اما اگر بازی حساس باشد باید این کار را انجام بدهند. اگر یک درصد قادر به آوردن داور خارجی نیستند، از آقای فغانی خواهش کنند که برای قضاوت فینال جام حذفی حاضر شود.

*رضاوند در پاسخ به این سؤال که آیا با استقلال ادامه همکاری خواهد داشت یا خیر، عنوان کرد: آخر فصل این موضوع مشخص می‌شود، چون این فصل مشکلات زیاد است.

*خسرو حیدری: استقلال به حال چنین بازیکنانی نداشته است

*خیلی درباره بازی نمی‌خواهم صحبت کنم. فقط اینجا مقابل خبرنگاران ایستادم تا از تماشاگران تیم استقلال تشکر کنم. امروز تماشاگران سنگ تمام گذاشتند. 

*تا به حال چنین تیمی نداشتیم و هواداران به این بازیکنان و این مربی باید افتخار کنند. این همه سال بازی کردم، اما باید بگویم چنین بازیکنانی نداشتیم که بدون پول و با این همه مشکلات به زمین بروند.

*مشکلات مالی؟ دیگر درباره این موارد خیلی صحبت کردیم، ان‌شاءالله حل می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *