حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از ۱۳۱۵ بیمار مبتلا به سرطان

18:03 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۴۱۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از ۱۳۱۵ بیمار مبتلا به سرطان
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام ضمن اعلام این خبر افزود: بنیاد ۱۵ خرداد از آذرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون هزینه‌های درمانی و دارویی یک‌هزار و ۳۱۵ بیمار مبتلا به سرطان را تامین کرده است.

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام که همزمان با روز آزادسازی خرمشهر از نمایشگاه معرفی اقدامات خیریه امدادگران عاشورا بازدید می‌کرد، گفت: علاوه بر حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در فرآیند درمان و تامین دارو، نسبت به کمک معیشتی و اهدای بسته‌های ارزاق به این بیماران نیز اقدام کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: همچنین راه‌اندازی و تجهیز مراکز تشخیص و درمان سرطان در استان‌ها در قالب مراکز جامع سرطان در دستور کار است. سیدهاشمی تاکید کرد: بنیاد ۱۵ خرداد به زودی طرح غربالگری سرطان را نیز با همکاری خیریه امدادگران عاشورا در سراسر کشور آغاز می‌کند.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر توجه ویژه به بیماران صعب‌العلاج و مبتلا به سرطان گفت: افزایش کمک‌های بنیاد ۱۵ خرداد به بیماران مبتلا به سرطان افزایش خواهد یافت.

در ادامه، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد نیز خیریه امدادگران عاشورا را بهترین شریک اجتماعی این بنیاد اعلام و اظهار امیدواری کرد که این همکاری در حوزه پیشگیری نیز ادامه و افزایش بیشتری داشته باشد.

حمیدرضا علیان‌زادگان تصریح کرد: ما در بنیاد ۱۵ خرداد سه ماموریت داریم که یکی از آن‌ها سلامت است و به همین منظور و به‌خصوص با توجه به شرایط سخت سرطان، مرکز جامع سرطان در مجموعه ستاد اجرایی تاسیس شده است و بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده مالکیت این مرکز به بنیاد پانزده خرداد واگذار شده است که در آن خدمات به‌روز و با بالاترین استاندار‌های در کشور‌های پیشرفته به بیماران ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای مثال، تشخیص ژنتیک بودن یا نبودن سرطان در بیماران که مساله بسیار مهمی است، قبلاً در خارج از کشور و در زمان طولانی انجام می‌شد، اما اکنون در مدت پنج دقیقه در همین مرکز صورت می‌گیرد.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر هیات امنای موسسه امدادگران عاشورا به پاس خدمات خیرخواهانه و عام‌المنفعه سیدمصطفی سیدهاشمی و حمیدرضا علیان‌زادگان به رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد اهدا شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *