ضرب و شتم شدید نیرو‌های اورژانس استان تهران توسط تماشاگران حادثه

13:42 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۳۵۳
ضرب و شتم شدید نیرو‌های اورژانس استان تهران توسط تماشاگران حادثه
سرپرست اورژانس استان تهران گفت: عده‌ای از تماشاگران تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده، به بهانه تاخیر در رسیدن اورژانس، با کارشناسان درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و منجر به جراحت شدید پرسنل خدوم اورژانس و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی اورژانس استان تهران، محمد اسماعیل توکلی از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۱۶:۱۷ دقیقه روز گذشته (سه شنبه)، گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و عابر پیاده به مرکز ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

سرپرست اورژانس استان تهران خاطرنشان کرد: بلافاصله نیرو‌های اورژانس استان تهران به محل حادثه در خاک سفید تهرانپارس اعزام شدند.

توکلی تصریح کرد: زمانی که کارشناسان اورژانس در حال خدمت رسانی بودند ناگهان عده‌ای از تماشاگران حادثه! به بهانه تاخیر اورژانس با کارشناسان درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و منجر به جراحت شدید پرسنل خدوم اورژانس و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه میزان ناوگان و منابع فعلی جوابگوی حجم درخواست مددجویان نیست، افزود: نیاز به عزم جدی در کشور جهت بهبود شرایط حال حاضر اورژانس استان تهران است.

توکلی تصریح کرد: هم‌اکنون کارشناس حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی هستند و اداره حقوقی اورژانس تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از این افراد است.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود منابع و فرسودگی ناوگان و خستگی همکاران عزیز و پرتلاش بدلیل حجم بالای ماموریت‌های اعزامی، از مردم فهیم درخواستم دارم از رفتار‌های عجولانه و هیجانی نسبت به برخی از تاخیر‌های ناخواسته همکاران ما پرهیز کنند.

سرپرست اورژانس استان تهران در پایان گفت: قطعا درکنار ارائه خدمت به مردم شریف، کرامت همکاران تلاشگر اورژانس ۱۱۵ و حفظ سلامتی این عزیزان از اولویت‌های مهم ما است و با هرگونه تعدی از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود و تا حصول نتیجه پیگیری جدی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *