اسماعیلی: ممنوع‌الکاری خوانندگان شایعه است

11:35 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۳۰۵
اسماعیلی: ممنوع‌الکاری خوانندگان شایعه است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خبر اخیر مبنی بر ممنوع‌الکار شدن تعدادی از خوانندگان صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. من از اساس این شایعه را رد می‌کنم.

به گزارش خبرنگار میزان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران درباره خبر ممنوع‌الکار شدن برخی از خوانندگان گفت: من در تعجبم که چگونه وقتی که تصمیمی گرفته نشده است، در رسانه‌ای منتشر می‌شود. باید توجه داشت که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرراتی خاص و مشخص‌شده دارد و بر طبق آن عمل می‌کند.

وی ضمن تاکید بر وجود فضایی آزاد بین وزارت فرهنگ و جامعه، اظهار کرد: ما هیچ وقت چیزی را از کسی پنهان نمی‌کنیم. فقط در تعجبم که چرا وقتی تصمیمی گرفته نشده جوسازی‌های عجیب و غریب شکل می‌گیرد. همینجا از رسانه‌ها می‌خواهم که به شایعه‌پراکنی پایان دهند و اجازه ندهند که افرادی با انگیزه‌های خاص دست به ایجاد التهاب زده و از آن به نفع گروهی بهره‌برداری کنند.

اسماعیلی بار دیگر با تاکید بر وجود قوانین و مقررات خاص در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در بخش فرهنگ و هنر همانند بسیاری از اصناف دیگرتخلفاتی وجود دارد، اما قطعاً به آن رسیدگی خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع الکار شدن برخی از خوانندگان را شایعه‌ای بیش ندانست و تصریح کرد: خبر اخیر مبنی بر ممنوع‌الکار شدن تعدادی از خوانندگان صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. من از اساس این شایعه را رد می‌کنم. مخاطبان نیز برای دریافت اخبار حقیقی می‌توانند از طریق فضای مجازی آخرین اطلاعات را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون که فضای فعالیت‌های هنری به روال عادی بازگشته، عده‌ای گویا ناراضی هستند و از ادامه فعالیت بخش‌های فرهنگی و هنری نگرانند. ما در سینما با فیلم‌های جذاب توانستیم عملکردی خوب را ارائه کنیم. باید تاکید کنم که در حوزه هنر اتفاقات خوبی افتاده است، اما یک عده نان خود را در ایجاد التهاب جست‌وجو می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *