بنگاه‌های متخلف پردیس امروز پلمپ شد

15:00 - 02 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۱۸۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
بنگاه‌های متخلف پردیس امروز پلمپ شد
امروز با حضور نمایندگانی از بازرسی اصناف، رئیس اتحادیه املاک شهرستان پردیس و رییس تعزیرات حکومتی شهرستان‌های شرق استان تهران چند بنگاه متخلف پردیس پلمپ شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز سه‌شنبه در راستای ساماندهی بازار مسکن با حضور نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، بازرسی اصناف، اتحادیه املاک شهرستان پردیس و رییس تعزیرات شهرستان‌های شرق استان تهران ضمن بازرسی و بازدید از بنگاه‌های شهر جدیدی پردیس در شرق تهران، دفاتر چند بنگاه معاملات ملکی متخلف پلمپ شد.

امروز در ادامه گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک متخلف در شهرستان پردیس، دفاتر غیرمجاز و متخلف مشاوران املاک توسط تعزیرات حکومتی پلمپ شدند.

در روز‌های گذشته نیز در گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک غیرمجاز به واحد‌هایی که جواز کسب نداشتند، اخطار ماده ۲۷ قانون نظام صنفی داده شده بود که ظرف مدت ده روز نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

بنابراین گزارش گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک متخلف و یا غیرمجاز در روز‌های آینده نیز در نقاط مختلف فعال خواهد بود.

دریافت کد رهگیری بدون پرداخت هزینه اضافی در قبال آن، دریافت حق کمیسیون طبق تعرفه ابلاغی و صدور رسید در قابل پرداخت حق کمیسیون از مواردی است که باید مراجعه کنندگان به مشاوران املاک مد نظر داشته باشند.

شهروندان می‌توانند از مشاوران املاکی که طبق ضوابط و موارد ابلاغی عمل نمی‌کنند مشخصات آن‌ها را برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

گشت‌های مشترک تعزیرات و وزارت راه و شهرسازی برای نظارت بر بازار مسکن امروز با حضور در شهر جدید پردیس با واحد‌های مشاوران املاک متخلف برخورد و نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/


mmm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
0
برای محاسبه کمیسیون قانونی هر شهر ، نرم افزار 123 را از فروشگاه بازار دانلود کنید، نرخنامه شهر مشهد را انتخاب کنید ، مبلغ ودیعه و اجاره وارد کنید (حداقل کمیسیون اجاره هر طرف 7 روز اجاره است و برای فروش حداکثر دو میلیون تومان است) کمیسیون بیشتر تخلف گران فروشی و جریمه 10 برابر و یا عدم تنظیم قرار داد کدرهگیری دار و نوشتن دست نویس تخلف است ، از طریق سایت تعزیرات طرح شکایت کنید مخصوص در منطقه مرفه مثل هاشمیه کوثر وکیل اباد و اطراق شهر گلشهر که کمیسیون زیاد 10 میلیونی و صد میلیون و بیشتر طرح شکایت و گرفتن پولتون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *