معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی: کاهش تصادفات نیازمند همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها است

15:30 - 01 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۹۹۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی: کاهش تصادفات نیازمند همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی بر همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه کاهش تصادفات تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - سید امیر مرتضوی بر همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه کاهش تصادفات تأکید کرد و گفت: ما باید با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در امر رانندگی و همچنین راهداری، راهکار‌های عملیاتی و قابل تجربه ارائه کنیم چراکه امروزه تصادفات به یک مسئله اجتماعی تبدیل شده که تلفات زیادی را به جامعه و خانواده‌ها تحمیل کرده است.

مرتضوی در این جلسه که مسئولین دستگاه‌های مربوطه حضور داشتند بر اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی در پیشگیری از تصادفات تأکید کرد و از اقدامات انجام شده در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی تقدیر کرد.

در این جلسه معاون پیگیری حفظ حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نیز حضور داشت و بر اجرای دقیق قانون در مورد تخلفات رانندگی و برخورد با متخلفین تأکید کرد.

سید هادی شریعت یار گفت: برخورد قاطع با تخلفات رانندگی آغاز شده و قاطعیت در مجازات‌های مربوط به این موضوع می‌تواند بازدارنده باشد.

گفتنی است توجه ویژه به برخی موضوعات از جمله مسئله موتورسیکلت سواران، عابران پیاده و ...، تقویت دوربین‌های نظارتی در سطح شهر، اصلاح نقاط حادثه خیز، برگزاری دوره‌های آموزشی و اصلاح راه‌های بین شهری و شهری از مهم‌ترین مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *