رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار مدیریت بحران جهت وقوع طوفان لحظه‌ای در پایتخت

19:46 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۸۴۴
هشدار مدیریت بحران جهت وقوع طوفان لحظه‌ای در پایتخت
 مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار جهت وقوع طوفان لحظه‌ای در پایتخت از احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها خبر داد و از مردم خواست از اتراق کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری میزان – بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طوفان لحظه‌ای تا دقایقی دیگر در پایتخت پیش بینی شده است.
 
یزدی مهر با بیان اینکه وزش باد شدید و خیلی شدید با سرعت بالا از سمت غرب در حال نزدیک شدن به پایتخت است گفت: این وزش باد تا سه الی چهار ساعت آینده و به تناوب ادامه خواهد داشت لذا توصیه جدی مدیریت بحران به شهروندان این است که از قرار گرفتن خود و پارک خودرو زیر تابلو‌های تبلیغاتی و درختان فرسوده اکیداً خودداری کنند چرا که در زمان وقوع باد شدید سقوط اجسام و اشیا بسیار محتمل است. 
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص آب گرفتگی معابر و امکان سیلابی شدن مسیل‌ها نیز هشدار داد و گفت: از مردم پایتخت می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند و کنار مسیل‌ها اتراق نکنند.

وی در ادامه با اشاره به احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ نیز در ارتفاعات هشدار جدی داد و عنوان داشت: شهروندان از قرار گرفتن بر روی داربست‌ها و ارتفاعات به شدت بپرهیزند.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *