ملت بزرگ ایران همواره مدافع اسلام بوده و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

17:50 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۸۳۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
ملت بزرگ ایران همواره مدافع اسلام بوده و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند
همایش مسوولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد‌های تابعه سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آیت الله علم الهدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه مشهد در همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مردم متدین ایران همواره مدافع اسلام بوده و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند گفت: دشمن از سال‌های اوایل پیروزی انقلاب همیشه علیه نظام اسلامی ایران کارشکنی کرده و فتنه همیشه وجود داشته و امروز هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه تهاجم علیه دین موضوع جدید و تازه‌ای در تاریخ کشور ما نیست، افزود: غالب مردم کشور مومن و دیندار هستند و همیشه در طول تاریخ در مقابل هجمه و تهاجم علیه دین ایستادگی کرده‌اند. اما برخی مسوولین دچار استسباع شده و به نوعی منفعل شده و میدان را برای دشمن خالی کرده‌اند.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه دشمن بار‌ها در مقابله با ملت ایران شکست خورده است گفت: بعضی افراد در تصمیم گیری‌ها دچار حالت استسباع شده‌اند و هیچ حالتی برای انسان بدتر از انفعال در مقابل دشمن نیست.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: مساله ناهنجاری‌های فرهنگی و بی‌حجابی موضوع مهمی است، ولی در این عرصه برخی مسئولین مستسبَع شده و اراده خود را از دست داده‌اند. اگر حالت استسباع در برخی مسوولین حل شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و می‌توانیم دین خود را حفظ کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در همایش مسوولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور نماینده، ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت: کرامت و معرفتی که در زیارت امامان معصوم علیه السلام وجود دارد در ادامه مسیر کاری و زندگی به همه ما کمک می‌کند؛ چرا که مودت آن‌ها مودت خداست و بهترین فرصت و نعمت است که باید از آن به طور مداوم استفاد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *