آخرین فصل سریال «سرقت پول» از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود

14:45 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۷۹۳
آخرین فصل سریال «سرقت پول» از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود
فصل پایانی سریال «سرقت پول» که با نام اسپانیایی «خانه کاغذی» نیز شناخته می‌شود بعد از بازپخش فصل سوم و چهارم از اواسط خرداد ماه از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه پنج؛ این سریال که در ژانر اکشن درام دسته‌بندی می‌شود یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های غیرآمریکایی تولید شده در چند سال اخیر است که فصل پنجم آن سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و شبکه پنج به زودی به پخش این فصل از سریال «سرقت پول» می‌پردازد.

این سریال اسپانیایی داستان سرقت از ضرابخانه سلطنتی و سپس سرقت از بانک مرکزی کشور اسپانیا را تصویر کرده است. در «سرقت پول» به کارگردانی آلبرت بیستمنا بازیگرانی از جمله آلوارو مورته، اورسولاکوربرو، ایتسیار ایتونیو، پدرو آلنسو، میگوئل هران و ... به ایفای نقش پرداخته اند. سریال با خط داستانی جذاب و سوژه جذابی که دارد برای بسیاری از بینندگان جزو سریال‌های ماندگار به حساب می‌آید. 

گفته می‌شود فیلم‌نامه این سریال از ابتدا به صورت کامل نوشته نشده است بلکه بعد از پایان هر قسمت فیلم‌نامه قسمت بعدی در اختیار بازیگران قرار می‌گرفته، از جمله نویسندگانی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد الکس پینا و خاویر گومز سانتاندر است. سریال «سرقت پول» در ۳۰۰ لوکیشن و در ۷ کشور مختلف از جمله تایلند، دانمارک، پاناما، پرتقال، ایتالیا و انگلستان ضبط شده است.

 فصل سوم و چهارم «سرقت پول» برای یادآوری اتفاقات این مجموعه پرتعلیق از امشب (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) در تمامی ایام هفته ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن همان شب ساعت ۲۳ خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *