فیلم کوتاه «دیروز» با بازی آزاده صمدی روی میز تدوین

11:46 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۷۲۳
فیلم کوتاه «دیروز» با بازی آزاده صمدی روی میز تدوین
فیلم کوتاه «دیروز» به کارگردانی کیوان اروندیان و با بازی آزاده صمدی وارد مراحل پس تولید شد.

خبرگزاری میزان- طبق گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، با پایان فیلم کوتاه «دیروز» به کارگردانی کیوان اروندیان و با بازی آزاده صمدی این فیلم  وارد مراحل پس تولید شد
این فیلم که تازه‌ترین اثر کیوان اروندیان در مقام کارگردان است در یک روایت غیرخطی، تعارضی بنیادین با مادر را در طول یک جلسه روان‌کاوی به تصویر می‌کشد.

توانمندی آزاده صمدی در ایفای نقش‌های چندلایه و روان‌کاو بودن فیلمساز این فرصت را برای فیلم فراهم کرده است تا فیلم بتواند در ژانر مورد نظرش موفق عمل کند.
بهنود جواهریان تهیه کنندگی فیلم کوتاه «دیروز» را بر عهده دارد و هم اکنون مراحل تدوین و صدا گذاری فیلم در استودیوی رایان رسانه هنر هفتم در حال انجام است.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: کیوان اروندیان، تهیه کننده: بهنود جواهریان، بازیگران: آزاده صمدی، کیوان اروندیان، الهام ربیع، محمدرضا اکبری، مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حمید ازوجی، صدابردار: امیرعباس علیرضایی، صداگذاری: بهروز معاونیان، چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراحی صحنه و لباس: بهرام نوذری، منشی صحنه: شقایق صادق، عکاس: حسین خدارتی، تدوین: سیاوش پورخلیلی، جلوه‌های بصری: استودیو روشنا، مجری طرح: رایان رسانه هنر هفتم، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی:رضا پورزارعی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *