رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلوه: امیدوارم بهترین عملکرد را در لیگ ملت‌ها داشته باشیم

9:54 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۶۷۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
جلوه: امیدوارم بهترین عملکرد را در لیگ ملت‌ها داشته باشیم
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه سه بر دو باختیم، اما شرایط تیمی خیلی بهتر از تهران است و امید است رفته به رفته اتفاقات خوبی رخ دهد تا بهترین عملکرد را در مسابقات لیگ ملت‌ها داشته باشیم. 

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال مردان ایران که از روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت اردوی برون مرزی خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ترکیه در استانبول برپا کرده است، امروز (شنبه ۳۰ اردیبهشت) در دومین مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود در سال ۲۰۲۳ به مصاف تیم ملی ترکیه رفت و نتیجه را سه بر دو به حریف واگذار کرد.

مهدی جلوه بازیکن تیم ملی والیبال ایران در خصوص این دیدار اظهار کرد: خداراشکر که یک مرحله بسیار طولانی را پشت سرگذاشته و برای هماهنگی بیشتر و اردوی تدارکاتی به استانبول آمدیم. شرایط خیلی خوبی بود و بازی اول را بردیم.

وی ادامه داد: در مسابقه دوم به دلیل شرایط عجیب و غریبی که پیش آمد نتیجه را واگذار کردیم البته برد و باخت در مسابقه دوستانه چندان مهم نیست.

جلوه در پایان تاکید کرد: متاسفانه سه بر دو باختیم، اما شرایط تیمی خیلی بهتر از تهران است و امید است رفته به رفته اتفاقات خوبی رخ دهد تا بتوانیم بهترین عملکرد را در مسابقات لیگ ملت‌ها داشته باشیم.

اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال ایران در ترکیه فردا (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) به پایان می‌رسد و مردان والیبال کشورمان بامداد دوشنبه یکم خرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران خواهند شد تا به همراه ملی‌پوشان حاضر در تیم شهداب، تمرینات خود را برای حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها که از ۱۶ خرداد در ژاپن آغاز می‌شود، ادامه دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *