ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت دهه کرامت

17:37 - 30 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۶۱۸
ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت دهه کرامت
شبکه دو سیما به مناسبت دهه کرامت، برنامه‌هایی همچون «جشن ویژه دهه کرامت»، «جشن بهترین دختر دنیا، حضرت معصومه (س)»، «مستند تجلی»، «سخنرانی مذهبی» و «دست کی بالا» را روانه آنتن می‌کند.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ گروه‌های برنامه‌ساز این شبکه به مناسبت دهه کرامت (میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع)، برنامه‌هایی را تهیه و تدارک دیده‌اند.

«جشن ویژه دهه کرامت» به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و همگام با دهه کرامت، به پوشش مراسم ویژه‌ای که برای دختران در ورزشگاه شهید حیدریان قم تهیه دیده شده، خواهد پرداخت. این برنامه با بخش‌های شاد و متنوع و حضور چندهزار نفری مردم و مولودی‌خوانی حسین طاهری، شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۷:۱۰ روانه آنتن خواهد شد. تهیه‌کنندگی این برنامه را آرش میرزاموسایی به عهده دارد.

برنامه «جشن بهترین دختر دنیا، حضرت معصومه (س)» کاری از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به همت گروه معارف اسلامی شبکه دو و اجرای سیدمحمدرضا حسینیان است که به پوشش مستقیم مراسم اجتماع بزرگ دختران از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) شبستان امام خمینی (ره) می‌پردازد. در این مراسم، حاج عبدالرضا هلالی و کربلایی محمدحسین پویانفر با اجرای سرود‌هایی با مضمون دختران و حضرت فاطمه معصومه (س) خواهند پرداخت و صابر خراسانی نیز به قرائت شهر‌های آئینی در این زمینه می‌پردازد. این برنامه، یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۷:۱۰ مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

«مستند تجلی» نیز از دیگر تولیدات گروه معارف اسلامی شبکه دو سیماست که به معماری و آثار هنری موجود در حرم امام رضا (ع) در دوران مختلف تاریخی خواهد پرداخت. این برنامه در ۸ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده که از یکشنبه ۳۱ اردیبهشت هرشب بجز پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۸:۱۰ روانه آنتن شده و بازپخش آن روز بعد ساعت ۰۰:۴۰ بامداد خواهد بود.

«سخنرانی مذهبی» ویژه دهه کرامت نیز کاری از آستان قدس رضوی به همت گروه معارف اسلامی شبکه دو سیماست که از حرم مطهر ثامن الحجج (ع) روانه آنتن خواهد شد. در این برنامه از سخنان ارزشمند حجج اسلام دکتر ناصر رفیعی، راشد یزدی، ماندگاری، رنجبر و... بهره برده خواهد شد. این برنامه در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای هرروز ساعت ۶:۱۰ صبح روانه آنتن خواهد شد.

برنامه «دست کی بالا» با حضور فرید علیمردانی (مدیر گروه کودک و نوجوان) و جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران) برای دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند، جشن کوچکی تدارک دیده‌اند و به مناسبت روز دختر، هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیمشان می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی سیدمحسن مناجاتی و اجرای عمو بهرو و خاله پریماه، یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۵:۱۵ از شبکه دو پخش خواهد شد.

برنامه‌های «صبحانه ایرانی»، «سید خندان»، «پاورقی» و... نیز موضوعاتی را با حال و هوای ویژه این ایام روانه آنتن خواهند کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *