افت بیش از ۲۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

14:07 - 30 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۵۷۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
افت بیش از ۲۳ هزار واحدی شاخص کل بورس
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحد افت به ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحد رسید.

خبرگزاری میزان _ بازار سرمایه امروز در ابتدای معاملات روند متعادل رو به مثبتی را داشت که این روند از اواسط بازار تغییر پیدا کرد و افزایش عرضه‌ها شاخص کل را به محدوده منفی برد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار که در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار واحدی همراه شده بود در نهایت با کاهش ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحدی همراه شد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحدی قرار گرفت.

نماد‌های فولاد با ۵۱۹۵ واحد، فملی با ۱۶۲۳ و تاپیکو با ۱۱۸۰ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص گذاشتند و در تاثیرگذاران برتر خبری از نماد‌های مثبت نیست.

شاخص کل هم‌وزن نیز امروز با کاهش ۰/۵۴ درصدی همراه شد و کلیت معاملات بازار سهام با روند منفی همراه بود.

ارزش معاملات خرد نیز امروز به ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید و همچنان تا قله ۲۵ هزار میلیارد تومانی فاصله زیادی دارد که از این عدد ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد متعلق به بازار بورس، ۴ هزار میلیارد متعلق به فرابورس و یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد متعلق به صندوق‌های سهامی بوده است.

حقیقی‌ها در انتهای معاملات امروز ۸۴۰ میلیارد پول از بازار خارج کردند و حقوقی‌ها ۵۶۷ میلیارد تومان از حقیقی‌ها خرید کردند. 

همچنین در انتهای معاملات سرانه خرید ۲۸.۸ میلیون تومانی از حقیقی‌ها و سرانه فروش ۲۰.۳ میلیونی از آن‌ها در بازار امروز به ثبت رسید. 

افت بیش از ۲۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

افت بیش از ۲۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *