رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

داداش‌زاده: پرسپولیس نباید فرصت کسب دوگانه را از دست بدهد/ اولیایی و مصطفوی عامل حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا هستند

0:45 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۳۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
داداش‌زاده: پرسپولیس نباید فرصت کسب دوگانه را از دست بدهد/ اولیایی و مصطفوی عامل حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا هستند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس دو فینال دیگر برای قهرمانی دارد و نباید فرصت کسب دوگانه را به راحتی از دست بدهد.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران، پیشکسوتان، کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم. پرسپولیس مقابل نساجی عملکرد خوبی از خودش ارائه کرد و از دقیقه اول بازی به دنبال زدن گل بود. هم پرسپولیس بسیار عالی کار کرد و هم اینکه نساجی آن تیم همیشگی نبود.

وی ادامه داد: پرسپولیس از ابتدای بازی برای رسیدن به گل برنامه داشت، طوفانی شروع کرد و زود هم به گل رسید. هر تیمی با ۱۰ نفره شدن محتاط‌تر بازی می‌کند، اما نساجی بعد از اخراج زودهنگام بازیکنش ضدفوتبال بازی نکرد. هیچ تیمی دوست ندارد با تعداد گل زیاد شکست بخورد. قهرمانی در لیگ برتر حق پرسپولیس و گل‌محمدی بود و یک فصل سخت و طولانی را به اتمام رساندند.

*پرسپولیس بسیار حساب شده به سمت قهرمانی حرکت کرد

داداش‌زاده در مورد جوسازی‌ها علیه قهرمانی پرسپولیس، گفت: برخی‌ افراد جو بدی در هفته‌های اخیر علیه پرسپولیس ایجاد کردند و قبل از دیدار با نساجی هم حاشیه‌های زیادی درست کردند. به نظرم در این حواشی‌ بعضی‌ها مطرح می‌شوند و نباید زیاد به آنها توجه کرد. نه تنها اکثر تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، پرسپولیسی بودند، در خود استان مازندران هم پرسپولیس طرفداران پرشور زیادی دارد. از طرف دیگر نصف بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس مازندرانی هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دشمن پرسپولیس، حاشیه است، تصریح کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل انسجام تیمی خوبی داشت، اما رفته رفته این تیم را به حاشیه بردند و همین باعث شد تا امتیازات مهمی را در عین ناباوری در چند بازی از دست دهد، اما با مدیریت کادرفنی مجدداً تیم به روند خوبش برگشت و در ۱۰ بازی انتهای فصل، بسیار حساب شده به سمت قهرمانی حرکت کرد.

*چرا اولیایی و مصطفوی زمان مدیریت خودشان مشکلات سرخابی‌ها را حل نکردند

پیشکسوت تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس تحت هر شرایطی باید قهرمان جام حذفی شود، گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه تیمی قهرمان خواهد شد. پرسپولیس دو فینال دیگر برای قهرمانی دارد و این فرصت را دارد که بعد از قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی را فتح کند. اگر استقلال و پرسپولیس به فینال جام حذفی برسند یک دربی دیگر را در پیش داریم. اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود، یک دربی دیگر در سوپرجام خواهیم داشت.

داداش‌زاده درباره خطر حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: متاسفانه بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آقایان در فدراسیون‌های گذشته باعث شد تا در کمال ناباوری شاهد حذف دو تیم بزرگ ایران از آسیا باشیم. اولیایی و مصطفوی پارسال استقلال و پرسپولیس را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کردند. این دو نفر سال‌ها مسئولان فدراسیون و این دو باشگاه بودند و کاملا بر امور باشگاه‌داری واقف هستند، اما چرا آن سال‌ها که خودشان مسئولیت داشتند، خواسته‌های AFC را برآورده نکردند؟ الان که هیچ مسئولیتی در هیچ کجای فوتبال ایران ندارند، چرا استقلال و پرسپولیس را وارد حاشیه می‌کنند؟ چرا زمان مدیریت خودشان مشکلات را برطرف نکردند؟ و حالا توقع دارند وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال کاری انجام دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *