رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور بدون تشریفات حجت الاسلام‌والمسلمین محسنی‌‌اژه‌ای در جمع هیئت دانشجویی در حرم مطهر رضوی

12:22 - 29 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۳۸۱
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
حضور بدون تشریفات حجت الاسلام‌والمسلمین محسنی‌‌اژه‌ای در جمع هیئت دانشجویی در حرم مطهر رضوی
رئیس قوه قضاییه در جمع هیئتی دانشجویی در حرم مطهر رضوی حضور یافت و از نزدیک سخنان و مطالبات و دغدغه‌های مردم و دانشجویان را شنید.

خبرگزاری میزان _ تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در جریان سفر بدون تشریفات خود به استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی، علاوه بر انجام برنامه‌های کاری از جمله حضور در دانشگاه، دادسرا و زندان و نیز شرکت در بیست‌وسومین همایش دادستان‌های سراسر کشور در مشهد مقدس، امروز در جمع هیئتی دانشجویی در حرم مطهر رضوی حضور یافت و از نزدیک سخنان و مطالبات و دغدغه‌های مردم و دانشجویان را شنید.

رئیس قوه قضاییه در جمع اعضای این هیئت دانشجویی به‌صورت چهره‌به‌چهره با چند نفر از دانشجویان و زائران حرم رضوی گفت‌وگو‌هایی صمیمانه را انجام داد.

حضور در جمع اقشار مختلف مردمی و دیدار‌های مستمر با گروه‌ها و طبقات مختلف مردم، مشی ثابت حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای طی ۲۲ ماه اخیر بوده است.

رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به خراسان شمالی نیز برای سومین بار طی ۴ ماه در محیط دانشگاه‌های کشور حاضر شد و به گفت‌وگوی صمیمانه با دانشجویان خراسان شمالی در دانشگاه بجنورد پرداخت و سخنان و نقد‌های صریح آنان را استماع کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *