رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آماده‌باش مدیریت بحران به دلیل احتمال وزش باد شدید در جنوب پایتخت

17:37 - 27 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۱۶۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
آماده‌باش مدیریت بحران به دلیل احتمال وزش باد شدید در جنوب پایتخت
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش ستاد مدیریت بحران به دلیل احتمال وزش باد شدید در جنوب پایتخت هشدار داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر چهارشنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد.

یزدی مهر افزود: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز ۲۷ اردیبهشت ماه تا اواخر وقت فردا ۲۸ اردیبهشت ماه در نیمه جنوبی استان شاهد وزش باد شدید با خیزش موقتی گردوخاک خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به مخاطره احتمال خسارت به تجهیزات شهری از جمله سقوط بنر، تابلو‌های تبلیغاتی هشدار داد و گفت: از مالکین و ذینفعان این تجهیزات میخواهیم نسبت به استحکام این موارد اطمینان حاصل کنند.

وی در ادامه در خصوص مستحکم سازی داربست‌ها و سازه‌های موقت نیز هشدار داد و بیان داشت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال  نیز دور از انتظار نیست لذا از شهروندان میخواهیم از پارک خودرو و قرار گرفتن در زیر درختانی که احتمال ایجاد خطر دارند و سازه‌های موقت خودداری کنند.

یزدی مهر با اشاره به اینکه در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا نیز وجود دارد عنوان داشت: از افراد مسن و بیماران قلبی و ریوی میخواهیم در زمان بروز گرد و غبار در محیط‌های باز قرار نگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *